{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aarhus = død by?
  • #1   22. feb 2019 Ude ved Bazar Vest smiley

  • #2   22. feb 2019 Yup, det er jo også en ufattelig latterlig by at køre rundt i smiley

    Men nej, det findes ikke mere som "i gamle dage", der er var alt for mange der opførede sig som klaphatte, så nu er folk flyttet ud i lukkede grupper.


  • #3   22. feb 2019 Det er vidst ikke kun Århus

    Det er over alt, der er slet ikke så mange bil entusiaster som der var før i tiden, det er blevet meget umoderne desværre


  • #4   22. feb 2019 der er heller ikke meget gang i vejle mere.

  • #5   22. feb 2019 Det bliver forsøgt at holde liv i det i Struer som ellers har været en kæmpe stor bilentusiast by, men det der er tilbage er en skygge af sig selv desværre

  • #6   22. feb 2019 Mentaliteten har jo ændret sig som årene er skredet frem, ligesom at "gejler-biler" i dag ikke ses i nært samme omfang som før med skørter, udstødning, sænkning osv osv osv.

    Det er blevet til pæne fælge, en velholdt lak og måske tonede ruder. Der er ikke de samme entuisaster som for 10 år siden og det er en naturlig udvikling. De gode gamle dage i Lunden ved Horsens, Cocio i Esbjerg, Hedensted Industrikvarter, DTC Vejle og Vinding kunne jo trække 1000-1500 mand lørdag aften mellem 20 og 02:00.

    Men jeg var da forbi Vinding sidste sommer hvor der så ud til at være en 400-500 mand, så der er da stadig noget engang imellem.


  • #7   22. feb 2019 Det er også de små lokale klikker og træf der er faldet fra hinanden..
    Og jeg tror faktisk det er de socialemediers skyld primært, før der tog man ud og snige en fredag aften og så mødte man andre og holdt og snakkede faste steder.
    Der var ingen begivenheder og ting der var arrangeret på forhånd.

    Nu skal alt være arrangeret i hoved og røv, og folk sidder på FB istedet for at komme ud
    og man kan ikke afholde noget uden at folk smider om sig med affald og forventer at andre rydder op efter dem


  • #9   22. feb 2019 Rocketman

    Det er jo ikke derfor at det stort set er stoppet?


  • #10   22. feb 2019 Det gik helt galt i Viborg da Race Team Viborg (eller hvad de nu hed) mente at det var DERES arrangement og skulle bestemme det hele...
    Det går galt så snart folk tager refleksveste på og mener at de skal bestemme noget som de ikke har en skid at gøre i.
    Det endte jo med pølsevogn og barnevogne og pis og lort, det er fandme ikke derfor jeg tager til at undergrunds bilarrangement...

    "Du må ikke holde der!"
    Det er en offentlig parkeringsplads er det ikke?
    "Ja men det må du ikke"
    Har i special ret over parkeringspladsen? har i lejet den til formålet?
    "Næææ"
    Godt så vi er enige om at du er en tosse der mener du kan bestemme hvad parkerings bås jeg må holde i på en offentlig parkeringsplads fordi du har en refleksvest på?
    "jaaah-naaaj-tjooo"
    Pil af


  • #11   22. feb 2019 Hahahahaha :D:D

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #12   22. feb 2019 Minder lidt om Hedensted der mente de pludseligt var så vigtige de ville holde det lukket kun for ekslusive mennesker og biler. Det gik de dog hurtigt fra igen

  • #13   22. feb 2019 Casper

    Ja det kunne jeg godt forestille mig.
    Alting skal overarrangeres af en eller anden grund..

    De meldte også ud i Viborg at nu stoppede de træffet fordi at folk ikke lyttede til hvad de sagde og der var intern fnidder fnadder (buuuhuuu)

    Det kræver 2 ting at arrangere et biltræf
    1. Folk skal vide hvor de skal møde op
    2. Folk skal vide hvornår de skal møde op

    THATS IT!
    It ain't rocket science


  • #14   22. feb 2019 Jeg havde også en clinch med en tøs fra Holstebro der mente hun stod for noget træf derude.

    Der begyndte hun midt i det hele at spraymale streger på asfalten hvor jeg stoppede hende og spurgte hvad fanden hun havde gang i??

    "Nøøh slap af det regner da væk igen"
    Så spurgte jeg om jeg måtte få spraydåsen og om hun ville udpege sin bil for mig så jeg kunne male på den, så hun kunne se om det gik af når det regner.

    Den slags mennesker er helt klart med til at dræbe kulturen


  • #15   22. feb 2019 prøv du og køre ned under navitas i aften der er vi flere der mødes i vinter halvåret og om sommeren mødes vi da også så helt død er byen ikke

  • #16   22. feb 2019 Der sparkes dæk mange gange hver sommer ved Kaløvig biltræf, det er ikke langt fra Aarhus smiley

Kommentér på:
Aarhus = død by?

Annonce