{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
391 visninger | Oprettet:

Valg af motorstyring {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg er igang med at bygge en Volvo 940 b230fk op med lidt godterier

Nu er planen at jeg skal have en megasquirt boks på men hvilken skal man vælge, og hvem kan montere og køre dem ind?

Kommentarer på:  Valg af motorstyring
  • #1   7. nov 2016 Du skal selvfølgelig vælge en Fartstrup motorstyrring, og få manden selv til at køre den ind.

• Klavs M
    Klavs M Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #2   7. nov 2016 Vil helt klart høre der hvor du vil have kørt den ind, hvad for en de vil vælge da boksen ikke er bedre end manden der programmere den. Tror sagtens du kan finde nogen der kan vil køre en MegaSquirt boks ind.

• #5   7. nov 2016 Hvad ligger sådan nogen på af pris inkl indkøring og montering?

• #7   7. nov 2016 Hej Fredrik,

Du skal vælge en ECU hvor du føler du er godt dækket ind mht. Support, options og features.

Der er meget religion omkring hvilke ECU man skal vælge. Min erfaring siger at de fleste til fuld løser deres opgave uanset hvad du vælger, de har alle deres styrker / svagheder (Pris, support/forum, features, mekanisk stabilitet, kompleksibilitet)

Jeg har selv kører/arbejdet med MS 1,2&3 hvis du går denne vej vil jeg anbefale en type der er baseret på MS3, da du med den får langt flere muligheder, end med de tidligere versioner. Jeg kører PT med en MS3-Extra i min 240.

/Steffen

• #8   8. nov 2016 HenrikGM har styr på både MS og megasquirt hvis det er den vej du går.
    Vedr. Ecu master kan jeg varmt anbefale at kontakte KK autoteknik har kan sit kram hvad angår salg af bokse, support og indkøring.

• rene L
    rene L Online Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 3 Følgere: 4 Emner: 29 Svar: 1.999
    #9   8. nov 2016 fantasytuning.dk

Kommentér på:
Valg af motorstyring