1.8t AGU lader med 1.2 bar på standard K03 Turbo!? {{forumTopicSubject}}
Hey BG.
Jeg har i noget tid kørt med en Bleed ventil i min gamle Golf, da jeg ikke kunne få den til at lade med de 0.6 bar, som de burde køre med standard.
Jeg har forsøgt at skifte N75 ventil, gået diverse vakuum slanger osv igennem. Men jeg kan simpelthen ikke finde frem til fejlen.
Er der andre som har haft samme problem med deres 1.8t?
Kan den mon være chippet af tidligere ejer?
Vh.
Benjamin
mar 2006
Følger: 2567 Følgere: 2134 Biler: 55 Emner: 412 Svar: 4.947
mar 2010
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 59 Svar: 93
jul 2012
Følger: 1 Svar: 3
mar 2010
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 59 Svar: 93
Er det en k03s du har?
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 42 Biler: 3 Svar: 186
mar 2010
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 59 Svar: 93
(undskylder på forhånd hvis jeg spørger dumt) ... Første "hurtige bil" i ved
okt 2012
Følger: 66 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 914
mar 2010
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 59 Svar: 93
Kunne godt forestille mig at 1.2 - 1.3 bar var fint nok på en k03s (fra eks. AUQ motoren)
Det kan selvfølgelig også bare være mig.
Men jeg har sgu altid hørt at man dræber en almindelig k03 over 1 bar (på sigt)
okt 2012
Følger: 66 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 914
jul 2012
Følger: 1 Svar: 3
mar 2010
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 59 Svar: 93
Måske er det bare mig som er en pussy, men forhelvede hvor ville jeg hade mig selv hvis den kastede en stang igennem blokken ??
I skal i hvert fald have tak for jeres tid og inputs
jul 2012
Følger: 1 Svar: 3
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 2.205
1.8t AGU lader med 1.2 bar på standard K03 Turbo!?