{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

Erfaringer med SPEC STAGE 3+ {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde der har erfaringer med SPEC STAGE 3+ koblinger der kan fortælle om det er noget der holder eller noget man skal holde fingrene fra?

Jeg overvejer nemlig om jeg skal smide sådan en i min Golf 4 1.9TDI ASZ der laver 239HK og 512NM. Eller er der andre bedre alternativer?

Har også overvejet Sachs SRE


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med SPEC STAGE 3+
  • #1   21. feb 2018 du skal ikke vælge en Sachs motorsport kobling. for svinghjulet er alt for let og larmer rigtigt meget,

  • #2   21. feb 2018 Mit svinghjul er et enkelt masse på 12KG

  • #3   21. feb 2018 Jeg havde en Spec stage 3+ på min før ( 1.8T 202hk og 325 nm) den kunne godt klare kræfterne men den var ikke så " rar " at køre med ret hård i det ift standard efter min mening. Jeg har en VR6 kobling og G60 svinghjul nu og det kan jeg meget bedre lide at køre med

  • #4   21. feb 2018 og den klare også kræfter uden de mindste problemer

  • #5   21. feb 2018 1.8T:
    Jeg tror ikke helt det holder det min skal kører med desværre smiley

    Jeg kører pt med et enkeltmassesvinghjul med en vægt på 12KG. Bilen lavede med den gamle kobling (der åbenbart var noget billigt lort) 239HK og 512NM smiley

    Jeg ender med at bestille et Sachs SRE kit der passer til enkeltmasse efter anbefaling fra Darkside Developments, de er sikre på det holder da de selv har erfaring med dem i flere af deres biler der kører med højere effekt. Den kan man bibeholde nogenlunde samme koblingsfølelse med som den originale smiley


  • #6   21. feb 2018 Nej nej ved godt den slet ikke holder til over 500nm, det var bare for at pointere at jeg bedre kan lide sachs koblinger smiley

Kommentér på:
Erfaringer med SPEC STAGE 3+

Annonce