{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Riko s
Riko s
Tilmeldt:
4. dec 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Sachs Performance upgrade {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen

Håber der er nogen herinde der kan hjælpe med mit problem.

Jeg har for nyligt skiftet min kobling og svinghjul til Sachs performance og enkeltmasse svinghjul da min standard kobling stod af.
Det drejer sig om Seat Leon Cupra fra 2007

Jeg har så fået det problem at den vil ikke skifte gear når den bliver kørt til i de helt høje omdrejning 7000-8000 det er som om den ikke kobler ud og er umulig og få i gear.
Og det er i alle gear

Jeg havde ingen problemer med at skifte gear med standard kobling og svinghjul.

Håber der er nogen kloge mennesker der kan hjælpe mig med problemet.

Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sachs Performance upgrade
  • #1   26. maj 2018 prøv at udluftet din kobling cylinder system . og så om der skulle være lidt luft i det . vis ikke er der jo en fejl på den nye kobling/svinghjul . Det set før der kan være fejl på nye ting .

  • #2   26. maj 2018 Er 8000 omdrejninger i en cupra som er en turbo motor ikke også meningsløst? Med så mange omdrejninger er turboen vel slået fra og du får mere udbytte af næste gear smiley Men derfor skal den selvfølgelig kunne skifte gear alligevel smiley

  • Riko s
    Riko s Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   26. maj 2018 Den skulle gerne være helt udluftet.
    Den går meget godt i de lave omdrejninger men ligeså snart den bliver kørt til så er det næsten unuligt og få i gear. Det kunne være andre har oplevet det samme og har fået løst problemet med sachs upgrade kobling og enkeltmasse svinghjul?


Kommentér på:
Sachs Performance upgrade

Annonce