{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Racechip chiptuning. Et godt firma?
  • #1   3. jul 2018 Nej det er et skodfirma.
    Brug chiptuning.nu i stedet. De laver et godt arbejde


  • #2   3. jul 2018 Til sådan en vogn, så ville jeg prøve at høre Kleemann ad. Jeg mener, at de også laver chipning smiley

  • #3   3. jul 2018 Kleemann er hørt, men de tager sig voldsomt af retterne. smiley


  • #4   3. jul 2018 Ja, det ville ikke undre mig..

    Ved ikke helt om det er din model, men chiptuning.nu kan give den

    Mercedes E/E Coupé AMG W212 E63 Bi-Turbo 525hk (09-13) 525 700 600 900


  • #5   3. jul 2018 "Kleemann er hørt, men de tager sig voldsomt af retterne."

    Altså jeg vil så også sige at når man kører i sådan en fin bil som en E63 AMG, så burde det vil også være i bedste interesse at det var fagfolk der rodede med den til de ekstra penge det koster.. smiley


  • #6   3. jul 2018 Kontakt proline power.. findes på facebook

    Holder til i roskilde..
    Ganske rigtigt rimeligt nye i faget med de kommer altså godt rundt i diverse mærker og gør et godt stykke arbejde


  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #7   4. jul 2018 Du smadrer ikke sådan en fin motor med racechip... For den sags skyld slet ikke nogen bokschippe. Få kørt en rigtig fil ind og husk rullefeltsmåling. Jeg kan på det kraftigste anbefale Landberg.

    Og med sådan en fin bil, så må man hellere give et par tusinde mere og så have en bil, der overlever


  • #8   4. jul 2018 Thomas. Naturligvis. Det var også derfor jeg spurgte dem først om det. De kender også bilen, da den er serviceret ved dem.

    Selvom de går for at være fagfolk på det område, har jeg både hørt og set ting der modsiger det, så ingen er perfekte. smiley



  • Nevzat O
    Nevzat O Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 1 Svar: 2
    #9   4. jul 2018 Driver tuning i Vallensbæk laver kun de store biler. og han er den bedste. han har rullefelt så du kan se hvad den få af HK

  • #10   4. jul 2018 Landberg har svaret han ikke kan.

  • Nevzat O
    Nevzat O Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 1 Svar: 2
    #11   4. jul 2018 Ring til Driver tuning

  • #12   4. jul 2018 "Selvom de går for at være fagfolk på det område, har jeg både hørt og set ting der modsiger det, så ingen er perfekte."

    Helt enig - ingen er perfekt. Alle firmaer, inklusiv tunere, laver fejl. Det handler dog ikke altid at de laver fejl, men hvordan de løser disse bagefter. smiley

    Nu har vi f.eks. flere gange læst herinde om nogle der skulle have deres bil kørt ind, hvor at før-målingen på en bil med 140 HK viser 115 HK - og alligevel bliver den kørt ind og gjort færdig. Når disse tunere ikke har nosserne til at fortælle kunden at bilen mangler 25 HK måske grundet turboproblemer eller andet og alligevel presser en tydeligvis defekt motor til at skulle lave 180 HK - så er det satme skidt. De vil hellere have de 3000 Kr. med det samme, istedet for at sende kunden til værkstedet for at finde ud af hvorfor en nyere bil har tabt 15-20% effekt - for så derefter at kunne køre den ind efterfølgende.

    Det er lige præcis derfor jeg selv har meget svært ved at sende min 335i afsted. Har downpipes klar som skal monteres og overvejer endnu mere køling - men jeg vil være sikker på at de som kører den ind IKKE slår alt muligt sikkerhedsovervågning i motoren fra. Jeg vil hellere undvære 20-25 HK på toppen, end at motoren lever sit eget liv. smiley


  • #13   4. jul 2018 Hvis du skal Tyskland er der også Brabus, men det er nok samme pris som Kleemann smiley

Kommentér på:
Racechip chiptuning. Et godt firma?

Annonce