{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.183 visninger | Oprettet:

Luftfilter til Golf 4 1.8t {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at eftermontere et luftfilter, men i den standard filterkasse sidder der en form for sensor, har læst mig frem til at det skulle være et kontrolmodul/tændingsmodul.
Jeg bliver nødt til at fjerne den sensor da jeg jo også fjerne filterkassen, men hvordan gør jeg???

Har vedhæftet et billede hvor man kan se den indenfra


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Luftfilter til Golf 4 1.8t
  • #1   13. sep 2018 Den sætter du bare fast med beslag eller strips og gerne hvor der kommer lidt koldt luft smiley

  • #2   13. sep 2018 Men hvad er det den gør siden man bare kan rykke den et andet sted hen? Og vil det ikke påvirke motorstyringen, og muligvis køre dårligere?

  • #3   13. sep 2018 Husk din bil ikke kan synes, og bliver indkaldt til syn hvis en betjent ser den uden en luftfilterkasse smiley

  • #6   14. sep 2018 #4 #5
    Nogle biler har gavn af et åbent filter, da den originale luftfilter kasse kan være restriktiv ved højere omdrejninger.
    Jeg kan eksempelvis nævne Ford Fiesta ST150 som henter 4-5hk alene på et andet luftfilter - rulleattester kan findes på nettet

    At det originale filter, så sandsynligvis filtrere bedre er noget andet smiley


  • #8   14. sep 2018 Jeg har kørt med det dengang jeg havde en 1,8t og der skete intet smiley
    Jeg havde altid div filtre på bilerne da jeg var yngre..

    Easy4
    Har du aldrig været knægt eller ? Det kan jo være han gør det for lydens skyld og hvis man gerne selv vil rode lidt ved sin dyt så er det da en nem og billig måde at ændre lidt på lyden af motoren..


Kommentér på:
Luftfilter til Golf 4 1.8t

Annonce