{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
296 visninger | Oprettet:

Casper T
Casper T
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

BMW M235i sportsudstødning {{forumTopicSubject}}

Hej BG -

Jeg søger en quad-tip (4 afgangsrør) sportudstødning til min F23 M235i for at få et federe look og mere lyd! smiley

Men hvordan er det ift. lovgivning? Jeg har fx. fundet en Eisenmann udstødning. Kan den synes på bilen?

https://www.bimmerworld.com/Exhaust/BMW-Eisenmann-Exhaust/Eisenmann-Sport-Exhaust-Quad-76mm-Tips-F22-M235i.html

Kommentarer på:  BMW M235i sportsudstødning
  • #1   1. dec Vælg Akrapovic det er titanium og kan synes.

• Casper T
    Casper T Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   1. dec MAVR
    Hvilken fordel har titanium? Og hvorfor kan det synes?

• #3   1. dec De åbenlyse forskelle er lettere vægt og lyden er også anderledes..

• #4   2. dec I beskrivelsen står der
    Eisenmann is based in Hemmingen, near Stuttgart, and manufacturers all of their exhaust components in-house. All Sport systems carry German TUV approval and Eisenmann is an OE supplier to Porsche and Mercedes AMG, which means the factory must meet ISO standards. With close relationships and respect among German manufacturers, Eisenmann is often first to market with performance exhaust systems and always produced with outstanding quality. A two year warranty is included.

Men den er godkendt i tyskland så ved ikke hvad de siger her i landet selvfølgelig smiley

• #5   2. dec Titanium vil heller ikke ruste, en rustfri er modtagelig for galvanisk tæring. Specielt 304..

• #6   2. dec Tåbelig at købe den fra US, når du kan få den toldfrit fra Tyskland smiley

PS Akrapovic koster ca kr. 20.000,- hvor Eisenmann koster ca kr. 13.500,- (i Tyskland)

• #7   3. dec Hvis den er TüV godkendt i Tyskland, gælder det også her. Eisenmann laver fine BMW udstødninger, lyder rigtig godt. Personligt bryder jeg mig ikke om Akrapovic. Dem jeg har hørt, kunne jeg ikke lide lyden af. Jeg ved ikke, hvad Eisenmann er lavet af, men man behøver ikke Titan for lang holdbarhed. Andet kan også gøre det.

Kommentér på:
BMW M235i sportsudstødning

x