{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Ladetryk. Volvo 2.4t
  • #1   22. maj Ingen ting, den skal chippes da det både hæver ladetryk, regulerer benzin og tænding. Man kan ikke bare hæve ladetrykket på en nyere bil med elektronisk indsprøjtning. Hvis du kun hæver ladetrykket så smelter den sammen indvendig.

• #2   22. maj Det ved jeg da godt. Nu re-mapper jeg selv min ecu. Men vil ikke skifte dysser endnu, derfor stiller jeg spørgsmålet. Jeg har 14 års erfaring, ved udmærket godt hvad jeg laver. Så lad være med at skriv når du ikke engang kan give et svar. På det jeg skriver. Jeg kan sagtens stille tænding, benzin, ladetryk osv. Spørgsmålet lyder på hvor meget boost jeg kan smide i den. Uden jeg behøver at montere større dysser. Udover det er der kommet større trykrør. Så derfor skal den skrues i ladetryk....

• #3   22. maj Hvis du har så mange års erfaring, hvorfor spørger du så? smiley

Med det svar retur til Kompressor Knud, skal du nok ikke regne med at få den store hjælp. Han prøver blot at svare på dit spørgsmål.

Du kunne dig istedet have lavet en bedre formulering i dit forum...

• #5   22. maj Hvis man har 14 års erfaring, og selv kan mappe ECU, så VED man også at man skal træde varsomt og tage det i små skridt ad gangen, og se hvornår man rammer ca 90% Duty Cycle på dyserne og stadig kan holde den konservativt fed, så den overlever.

Er man der, er det tid til pumpe og dyser, for ikke at nævne kobling og toppakning. Dejlig motor, men hver variant designet til en specifik model og effekt, så der er ikke ret meget man kan gøde uden at kaste nogle penge efter den.

Den lille turbo render hurtigt tør for talenter, og du skal huske at sørge for at PCV systemet er 100% i orden på den der. Gummihandske på oliepåfyldningen. Det mindste overtryk = PCV er tilstoppet og SKAL SKAL renses NU...

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.703
    #6   22. maj Sajmon,ved man ikke det allerede efter to uger ? smiley

• #7   22. maj Der er ihvertfald noget ved "14 års erfaring" og "hvordan gør man med sådan en her?" som SLET ikke stemmer...

• #8   23. maj Det er da helt sandsyndligt at manden har gjort det siden han var 11 smiley

Kommentér på:
Ladetryk. Volvo 2.4t

x