{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat Leon 2.0 tdi FR 184hk 390nm
  • #1   30. jun 2020 hvis din bil er 100% ok og du servicer den godt så ser jeg ingen problem i det.
    Alt kan og vil gå i stykker men hvis du køre almindeligt så vil jeg ikke mene at en optimering vil skade noget uanset om den har kørt 5000 eller 200.000km

    Overvejer selv at få optimeret vores Ford Mondeo 2.2 TDCI med 150Tkm på klokken.


  • #2   30. jun 2020 Har fået bilen for et måned siden og ham der havde den før servicerede virkelige bilen, det har jeg også tænkt mig at gøre, tænker jeg får den chippet så, men skal jeg skifte olie osv mere ofte eller hvad tænker du???

  • #3   30. jun 2020 Det der er vigtig er at du for den optimeret hos en der ved hvordan det skal gøres ordenligt, der er flere der er gode og jeg har selv brugt Scantune en del gange og kan anbefale dem, Tænker at en lidt oftere olieskift ikke er en dårlig ting og her skal man ikke glemme gearkassen, tænker hvis bilen var min ville jeg også overveje at give motor og gearkassen en RVS behandling, weboil.dk

  • #4   1. jul 2020 De går fint, var samme bil og motor 240hk 520nm.
    Men hvorfor stiller du næsten selv samme spg få dage efter det sidste. Var svaret ikke godt nok til dig.


Kommentér på:
Seat Leon 2.0 tdi FR 184hk 390nm

Annonce