{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Ford Focus 2.0 Ecoblue 8 trins auto
  • #1   22. feb den kan sagtens være låst, så de ikke kan komme ind og ændre på filen.

• #2   22. feb Og i dit forrige indlæg snakker du om at din gearkasse hakker:)... få styr på det. smiley

• #3   22. feb Det er da direkte snot dumt at tune en bil med dårlig gearkasse???

• #4   22. feb Man kan finde en del tuningsbokse, man kan montere. Ifølge hjemmesiderne, der sælger, er der stort potentiale på den front (i niveau 250 hk).

Jeg har ikke fingeren på pulsen mht. det marked længere. Men i "gamle dage" var bokstuning noget skidt. Jeg ved ganske ikke, om det er tilfældet længere. Der er måske en chance for, det er blevet bedre.

Jeg ville nok også lige få styr på gearkassen først. Det er mig bekendt ingen dårlig gearkasse (det er ikke den famøse Powershift, der har det med at gå i stykker), men selv gode gearkasser kan jo have en sjælden fejl.

Jeg har selv en magen til, bare i en S-MAX. Den kører glimrende. Ikke lige så glidende som Powershift, men det kan jeg leve med, hvis problemerne ellers er væk.

• #5   22. feb Hej alle og tak for jeres svar. Selvfølgelig vil jeg få min gearkasse fixet først, men var også ment som efter gearkassen kørte suverænt igen.
    #4 Bay: Har du også en 8 trins automatgear i S-max ?

• #6   22. feb Jeps, det er også en 190 hk Ecoblue med A8 gear smiley

• #7   22. feb Oplever du også problemer med den i gearskiftene? Og specielt når den har stået natten over at den holder omdrejningerne når man accelererer som om den ikke skifter gear. Min virker som en CVT gearkasse når den er kold

• #8   22. feb Ja. Det er meningen. Den skal dog kun gøre det ca. den første km.

Kommentér på:
Ford Focus 2.0 Ecoblue 8 trins auto

x