{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rent rør på golf 5
  • #1   4. maj 2021 Hvad mener du med "Rent rør"?

  • #2   4. maj 2021 hvis du vil køre uden nogen form for lydpotter, vil den nok nærmer larme end lyde godt

    man kan få så mange gennemstrøms lydpotter så man kan få en fed lyd
    som ikke bare er larm


  • #4   4. maj 2021 Du vil blive uvenner med dine naboer og indkaldt til syn første gang du møder en politi patrulje og der følger naturligvis en bøde med oven i .

    Er du helt sikker på du stadig ønsker dig rent rør ?



  • #5   4. maj 2021 Det lidt noget lort, gad bare godt have den til at larme når det er. Hvad kunne muligheden være? Downpipe har jeg hørt skulle give godt altså af lyd.


    Men hvad hvis man kører 2,5 Rent rør med sports muffler / muffler eller anden form for dæmper men som stadig vil larme, vil det hjælpe på det? eller hvad er der andre alternativer??


  • #6   4. maj 2021 Du skal finde noget der er E-godkendt, for ellers kan den ikke synes , og så sjovt er det ikke at ligge og skifte udstødningsrør .

    Jeg tænker nettet er fyldt med gode og mere tvivlsomme løsninger , og jeg ville gå efter 2,5 tommer så længe motoren er standard .


  • #7   4. maj 2021 Fuck minder mig om da jeg indgiglede i at vo i et algs bo-fælleskab, men mig, min kæreste, min datterm hende mor , og det fik egenligt helt ok.

    Men så hendes lillebror på de der 15-16 år.

    Så har man jo også venner på var samme alder !

    Og både ha,m og disse "venner" mente pbenb abart at hae var et godt sted at køre runtdt med scootere på, som en motcrosssbane. Men er der en HAVE ikke - jeg de ville ungå naboer der kom og klagede over larm - helt berittigeret !...

    Men jeg fik dem skaffet af vejen, bare rolig. ;:)


  • #8   4. maj 2021 Aii de døde af sig selv GG det var ikke min skyld


  • #9   4. maj 2021 Hvis i bare skal mundkukkes kan i så ikke køre det på Skype eller SMS, eller bare et andet sted end her ?

  • #10   4. maj 2021 #9
    ?????



  • #11   4. maj 2021 Jeg ville køre 2.5” rustfri, sportskat eller uden og så en rustfri gennemstrømspotte. Hvis du vil have en anden afgang end bare et rør, så find en bagpotte du kan lide og sørg for at lave et lige stykke på udstødningen med plads til en mellempotte hvis du alligevel synes det bliver for meget, så kan du altid save et stykke ud og smide en mellempotte på også..

  • #12   4. maj 2021 Du kan få en bøde for unødig i støj + den kan ikke synes sådan, + blir du stopper af X grunds bliver du staksindkaldt til syn, hvis de ikke klipper pladerne på stedet.

  • #13   4. maj 2021 jeg tænker du kan købe et komplet udstødning på eBay.de.

    som passer lige på, som er lovlig men stadig "larmer" mere end standard.



  • #14   4. maj 2021 Tusind tak for alle jeres svar det sætter jeg pris på og gør jeg stadig hvis i kommer med noget nyt, men ja det er nok bare noget eftermonteret udstødning jeg skal ud i som ikke lyder irriterende.



Kommentér på:
Rent rør på golf 5

Annonce