{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Torbo på kadett c....
  • #1   24. apr 2007 det kan den ikke holde til smiley har selv prøve.. find en opel rakort mortor 2.0s 16v den passer lige over du skal kun lave lidt om på udstødningen.. så rygger den!

  • #2   24. apr 2007 Tror sku at jeg prøver lykken alligevel...


  • #3   24. apr 2007 Jeg har nu hørt om en der skulle have fået det til at fungere rigtig godt på den motor...
    Jeg ved dog ikke hvilke stumper han har brugt...

    Hvis jeg skulle til og lege med det, så ville jeg få en trykkaburator evt fra en volvo og så en lille turbo og intercooler for at skåne motoren... og så må man jo vel bare prøve sig frem...


  • #4   24. apr 2007 Det ville da være meget dumt.. Det blir ALT for dyrt. Regn med at motoren samtid skal totalt renoveres.

  • #5   24. apr 2007 Sebastian: Rekord er aldrig lavet med 16v maskine... - men bortset fra det er jeg enig med dig i at det billigste ville være at finde en god maskine fra en anden vogn og ligge i, det er også der effekten ville blive absolut størst.find fx. en 2.2'er fra en rekord eller lign. - så har du en ualmindeligt kvik vogn... smiley

  • #6   25. apr 2007 Karburator fra en volvo og en mølle dertil! Ved ikke lige hvorfra, men der er flere herinde som har det på!

    Det kan ikke betale sig at begynde at adskille motoren i sådan en, på med det, og måske en tykkere toppakning på, så afsted med dig! Hvis motoren dør får du dem næsten smidt i nakken, og det tar 2 timer så er den udskiftet (næsten, men det er meget nemt på sådan en)


Kommentér på:
Torbo på kadett c....

Annonce