Toyota Supra SZ
4.090 visninger
|
Oprettet:
Fik bilen i salgsbytte med min 3SGTE Celica. Havde front skade, men var lige meget for mig, da jeg vil omlakkere bilen og ville ikke have Do-Luck front.
Specs:
Toyota Supra SZ Auto Årg. 1995
Motor kørt 94000km
K&N Luftfilter
Tomei 264 Graders knaster
HKS Knasthjul
HKS Tandrem
Garage Whifbitz Remskiver
Suprastore 2.5" Udstødnings manifold (De-cat)
Garage Whifbitz 2.5" Cat-Back udstødning
Turbosmart Bensintryk regulator FPR-800
APEXi NEO Piggy-Back Fuel Control Computer
Tør ikke sige hvad den har i hk, men vurderer 250-280hk. Får man at se når man kommer til DK..
Eu-spec glaslygter
OEM Facelift front
OEM Sideskørter
OEM Spats
HKS Hypermax Undervogn
Mangler at købe;
Eletroniske kølevifter
Eu-spec bremser
AEM styreboks.
Og det vigtigeste... Nogle "klassiske Supra fælger"
Planen er at beholde den NA og drømmen er at lave den om til 5/6 Speed med ITB'S (Individuale Gasspjælde) for at bryde ud af flokken af store turbo Supra'er.. Men det må tiden se an, for den skal laves om til venstrestyret før..
Specs:
Toyota Supra SZ Auto Årg. 1995
Motor kørt 94000km
K&N Luftfilter
Tomei 264 Graders knaster
HKS Knasthjul
HKS Tandrem
Garage Whifbitz Remskiver
Suprastore 2.5" Udstødnings manifold (De-cat)
Garage Whifbitz 2.5" Cat-Back udstødning
Turbosmart Bensintryk regulator FPR-800
APEXi NEO Piggy-Back Fuel Control Computer
Tør ikke sige hvad den har i hk, men vurderer 250-280hk. Får man at se når man kommer til DK..
Eu-spec glaslygter
OEM Facelift front
OEM Sideskørter
OEM Spats
HKS Hypermax Undervogn
Mangler at købe;
Eletroniske kølevifter
Eu-spec bremser
AEM styreboks.
Og det vigtigeste... Nogle "klassiske Supra fælger"
Planen er at beholde den NA og drømmen er at lave den om til 5/6 Speed med ITB'S (Individuale Gasspjælde) for at bryde ud af flokken af store turbo Supra'er.. Men det må tiden se an, for den skal laves om til venstrestyret før..

Toyota Supra SZ
mar 2007
Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.713
Og har kørt rigeligt med højrestyret bil til jeg netop ikke vil have det nogensinde.
Du vil altid have et bedre udsyn i en venstrestyret bil og det er et faktum. Ikke en påstand.
Nu handler det jo ikke om at folk skal glo eller om at have hk nok til at overhale.
Men der er jo en grund til at biler solgt i F.eks Danmark er venstrestyret.
Måske synes du det fedt at sidde der fordi folk glor. Men 9 ud af 10 tænker mens de glor, hvorfor købte han ikke en med rattet i den "rigtige" side.
aug 2006
Følger: 117 Følgere: 122 Biler: 2 Emner: 159 Svar: 899
mar 2007
Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.713
Og de vil ikke indrømmelser heller ofte. Men kunne de have købt samme bil vendtrestyret til samme pris gjorde de fleste det nok selvom de netop ikke vil indrømme det.
Og nej har netop aldrig ejet en højrestyret bil da jeg ikke bryder mig om at sidde i den "forkerte" side.
aug 2006
Følger: 117 Følgere: 122 Biler: 2 Emner: 159 Svar: 899
mar 2007
Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.713
Det har da intet med stil at gøre men som regel kun pengepungens størrelse.
jan 2012
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 168
Men der er da ikke mange steder du kan bruge alle de heste...
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 35 Svar: 56
Aaah.. Stil og stil.. det er JDM ja, men vi får at se hvordan og hvorledes
jan 2012
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 168
aug 2006
Følger: 117 Følgere: 122 Biler: 2 Emner: 159 Svar: 899