{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Rs4 B5 Effekt måling efter ny ECU

426 visninger | Oprettet:

Ny original boks, fra m100 i Østrig

Programmeret med to aktive programmer i en software. Køre med ladetryk på 0.8 bar under 4100 omdr, alt over laver den 1,7. Hvilket gør den meget bedre og køre i. “ tidligere program var der stort set maks tryk fra start og gjord den virkelig arrig. Men langt fra fedt på sigt når bilen bruges som hverdags bil om sommeren.

launch control Levere den 0.8 bar, efterfølgende laver den 1,7 bar ved over 4100 omdrejninger når først bilen får ved vejen! :) hvilket giver maksimal greb

No left shift aktiveres når pedalen er i bund og træder koblingen ned med et gearskift. Her holder den ladetrykket oppe i et kort øjeblik på 1,7 bar.
dette gør den ikke mister effekt eller fart oppe i hastighed. Men giver et yderligere ryk. “ der kommer et ordenligt knald fra udstødningen og en pæn flamme. Dog skal dette ikke gøres for tit! :)

492 HK og 643nm er rimelig pænt for den gamle dame må man sige. Og på de originale Møller

RS4 Reben
VIP
Mand | 19 år | Oprettet: 16. jul 2018


Kommentér på:
Rs4 B5 Effekt måling efter ny ECU
x