{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Celica T18 4agze-4afe

2.901 visninger | Oprettet:

Lille renovering, med lidt andre stumper osv.. Gik igang med, at hive motoren ud på sille-kassen, den havde en Bette banke lyd, som aldrig var blevet være siden det startede for mange tusind km siden... Men fandt så ud af, at plejllejerne var ved at blive kobber-farvet.

Har så følgende købt nogle stumper ind:
*42mm 4agze Krumtap (Udmålt og poleret) Standard mål
*Helix 212mm Racer kobling med trykfod (Og nye Platter)
*Total Seal stempelringe (str. STD)
*Clevite Racer hovedlejer (str. STD)
*Clevite Sidestøtte lejer (str. STD)
*Clevite Racer Plejllejer (str. STD
*ARP Svinghjuls bolte
*Cometic 2.0mm ståltoppakning
*Ekstra 2Gen top der lige har fået hele turen(Næsten)
*Tandrems sæt
*Vandpumpe
*Oliefilter
*4 litter Castrol Edge sport motorolie :D
*Højtryks olie-slange til turbo tilgangs siden
*Pakdåser fra Toyota
*pakdåser til gearkassen fra Toyota
*Topbolte(Nye)
*TD40 Turbo (Ny)
*Turbomanifold (Ny)
*Diverse pakninger og flancer til montering

Stempler, cylindervæg og plejlstænger var fine.
Den ekstra top blev planslebet, trykprøvet, justeret i ventiler, og fik nye olietyve. skarpe knaster og bearbejdning var der ikke råd til desværre... ARGGGGG


Blev rullet den 15-5-2010 til
225,6HK og 275NM ved 1.2bar
havde regnet med mere, men anden turbo kommer på med tiden.

Danni Boy
Mand | 40 år | Oprettet: 8. aug 2006


Kommentér på:
Celica T18 4agze-4afe
Annonce