{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.423 visninger | Oprettet:

forstærker røget? ? {{forumTopicSubject}}

Hej bg. Jeg har lige fået sat mit anlæg til, og det virkede fint indtil jeg ville køre mine baghøjtalere over forstærkeren. Da jeg tændte sagde bassen bare en høj lyd, så jeg afmonterede baghøjtalerne. Men nu spiller bassen næsten slet ikke. Gain og bass power skaæ være skruet helt op før man kan mærke bassen bare spille lidt. Fik en anden bass og monterede den, men den gør det samme så jeg tror det er forstærkeren?
Nogle der ved om man kan gøre noget her?

Tak på forhånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forstærker røget? ?
  • #1   18. nov 2013 død over forstærker tror jeg du skal regne med


  • #2   18. nov 2013 Mærkelig måde du har testet på.. gør det så simpelt som muligt.. tag ÉN højtaler, og test alle dine udgange med den..

    - Og hvor mange udgange har din forstærker osv. osv. ? info pls


  • #3   18. nov 2013 Det en lille forstærker, den har kun 2 udgange til højtalere, altså 4 udgange i alt med plus og minus.
    Men vil lige prøve det med en højtaler, har nemlig en til at ligge deromme, men hvis forstærkeren er gået, kan man ikk skille den ad og se hvor det sket og måske fixe det? For den tænder og viser ingen fejl, og det syntes jeg er lidt mærkeligt. Den lyser bare grøn konstant smiley


  • #4   18. nov 2013 ok så det er en 2 kanals forstærker eller hvad?

    Men jo du kan godt lave en forstærker, det kommer self. an på hvad der er galt.. men tvivler på det er det værd..


  • #5   18. nov 2013 Du har sandsynligvis brændt udgangene af.

  • #6   18. nov 2013 jaa, det kan skam også godt tænkes.
    Hvis det bare er udgangene, det kan vel let skiftes eller hvad? smiley


  • #8   18. nov 2013 Hah lyder meget sandsynligt!
    Pheonix gold, M25 triple darlington. High definition amplifer. Series 11.
    Der står os bridget mono over alle udgangene. .


  • #10   18. nov 2013 Nej okay, tænkte det nok! smiley
    Man lære vel af sine fejl, nu må jeg bare se om jeg kan fixe den, da det er en forstærker jeg har lånt haha.
    Men hvad ville du tro det ville være? Hvis det er ting der skal skiftes inde i den?
    Bare lige så jeg ved hvad det ca er smiley


  • #12   19. nov 2013 M serien er rigtig god der er sikket en der kan rep. den for små penge ,står i høj kurs i forhold til ydelse.


  • #13   19. nov 2013 rene s m serien fra de gamle ph er noget kraftiger end de 2x25w de er opgivet til ... ikke de kina watt der bliver opgivet i dag og mener bestemt at at den kan køre et sæt højt.+ en bas samtidigt den kræver bare rigeligt med strøm .... der kan så bare være det at kondensatorerne smutter i dem og skal skiftes ligesom de andre af de gamle ph forstærker

  • #15   20. nov 2013 Rene s det er en ulv i foreklæder men ja du skal ikke regne med at den laver de store db rekorder men flere af de gamle pg forstærker kan køre i tri-mode som betyder at de kan trække et sæt fuldtone/kompo sæt i stereo samt brokoblet bas på samme tid med det kræver gode plus og stel forbindelser


Kommentér på:
forstærker røget? ?

Annonce