{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.286 visninger | Oprettet:

Asger S
Asger S
Tilmeldt:
5. sep 2015
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13

Radio VW Golf 5 radio - Problem {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har et problem i forhold til montering af en din 1 radio. Min Golf 5 har som standard radio en din 2 radio (RCD 300), jeg har valgt at købe en JVC KD-X320BT din 1.

Jeg startede med at montere den nye radio direkte ved at sætte ledning på ledning ved hjælp af samlinger, men det undrede mig at der ikke var nogen ledning med kun strøm når tændingen var slået til, (altså at radioen slukker når tændingen slukker) Udover det var der 3 små ledninger fra bilen som var i "overskud".

Jeg købte derfor et et Iso multistik, men det var jo egentlig det samme bare at man satte det sammen vha stik, frem for ledning direkte på ledning, altså var de 3 små ledninger stadig i overskud. ISO Multistikket jeg købte var dette: http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=12745&pk=715&produkt=Radiostik_VW,SKODA_MOST%2FQuadlock_%3E_ISO

Nu funderer jeg så om det er fordi jeg skal have en CAN BUS adapter monteret for at det hele bliver kompatibelt med hinanden og at jeg får funktionen med at når tændingen bliver taget af, bliver radioen også taget af. Alt fungerer fint på radioen, det eneste der ikke virker er at radioen ikke slukker sammen med bilens tænding. Her er et link til CAN BUS adapteren: http://www.conradelektronik.dk/CAN-BUS-adapter-Opel%2FSeat%2FVW-AIV-CAN-BUS-Opel,-Seat,-VW-VW-Caddy-fra-11.04,-Golf-V,-Golf-Plus,-Jetta,-Multivan,-Polo-fra-p.htm?websale8=conrad-dk&pi=371104

Nogle der har mere forstand på dette end mig som kan hjælpe? Eller har skiftet Radio i en golf 5?



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Radio VW Golf 5 radio - Problem
  • Asger S
    Asger S Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #2   5. sep 2015 Den CAN BUS adapter der ligger link på længere oppe, er det den rigtige og hvad med montering?

    Tjo overvejede også meget hvad jeg skulle gøre, men fandt denne her til 650 kr, og syntes at jeg både fik bluetooth og aux til en god pris



  • Asger S
    Asger S Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #4   7. sep 2015 Hvad skulle den mere kunne?

    Okay ved du noget om hvordan man monterer den canbus adapter jeg linker til?


  • Asger S
    Asger S Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #6   7. sep 2015 Klikker hvad på hvad helt specifikt?

  • Asger S
    Asger S Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #8   8. sep 2015 Okay tak!

    Har solgt bilen og købt en cykel nu.


Kommentér på:
Radio VW Golf 5 radio - Problem

Annonce