{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  komponentsæt eller coaxial
  • #1   28. apr 2016 Du skal pille dem ud, og fokusere på fronten istedet smiley lyd i bag, er totalt overvurderet, og det sgu ik pis smiley Det er den rigtige vej til et ukorrekt akustisk lyd billede.

    Bevars mange tænker på sine med passagere, men hvis du kan dæmpe de bagerste så meget at du på ingen måde kan høre det i fronten, så kan du som sårn godt ha baghøjtalere, men spørgsmålet er så om dine med passagere kan høre dem i bag alligevel.

    Jeg benytter normalt coax i bag hvis kunden vil have lyd bag i med mindre den i forvejen er udstyret med løse diskanter i bag.


    Men som svar, hvad du får mest ud af er lidt en burhøne.. umiddelbart et kompo sæt, men hvis du skal have noget ud af det som føre, undgå lyd bag i med undtagelse af sub.


  • #2   28. apr 2016 der vil jeg nu ikke give dig ret i kun at have front højttaler og sub i bag
    det har jeg haft før og det lyder som om der mangler noget


  • #3   28. apr 2016 Take it or leave it, men det er nu korrekt smiley Men igen, det er ørene som lytter, og hvis du syntes der mangler noget, skal du selvfølgelig have lyd i bag.

    Hvis du syntes der mangler noget, har du ikke hørt et ordenligt setup.

    Men det er nu "forkert"


  • #4   28. apr 2016 Du får intet ud af at have komponentsæt bag i bilen... Kun hvis der sidder det i forvejen kan det være en god idé... For du kan ikke høre forskellen når de alligevel er bag dig...

  • #6   28. apr 2016 Da jeg personligt ikke gad have sub i min bil valgte jeg tage et komposæt jeg havde liggende til bagdørene og købte nogle super gode nogle til fordørene. Diskanterne er udeladt i bagdørene, men man kan i min bil faktisk godt høre der ikke er nogen diskant, hvilket irritere mig lidt når jeg tænker på dem bagi. Dog er det ikke noget jeg kan høre foran, så hvis man ikke har passagere bagi specielt tit er det totalt ligegyldigt, bare de bagerste kan spille noget mellemtone og bass.

    Har du husket at efterisolere dine døre? Det vil give dig MEGET mere lyd for pengene. Du skal i hvert fald et par klasser op i højttaler før det opvejer forskellen vil jeg mene


  • #8   28. apr 2016 Jeg har slet ikke gjort noget ved bilen da den ikke er på gaden endnu og når den nu ligger i stumper er det jo nemt at opgradere og tænkte på om der ville være nogen fordel ved kombo bag
    Jeg er ikke ude efter lyd tryks bil men noget der spiller godt uden det koster en mill


  • #9   28. apr 2016 Jamen Tommy, det er jo også det jeg skriver. Skriver jo lige nøjagtigt han vil få mere ud af at efterisolere dørene end at købe et sæt dyre højtalere

    Rene m.
    Du vil heller ikke kun opleve lydtryk. Du vil opleve at bassen bliver mere stram og bedre, samt akustikken i bilen bliver enormt meget bedre


  • #10   28. apr 2016 Hvor meget og hvordan skal den isoleres

  • #11   28. apr 2016 Kig inde på carsounds hjemmeside, de har en guide til hvordan man gør smiley

  • #12   28. apr 2016 Det vil jeg prøve

Kommentér på:
komponentsæt eller coaxial

Annonce