{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rainbow?
  • #1   5. aug 2006 nej det er sådan en her eller to

    Boxter 12 dB Warrior II Subwoofer

    --------------------------------------------------------------------------------


    Ny forbedret model
    Boxter dB Warrior II, 12" Subwoofer, 1600 Watt RMS, 2,5" 2x2 Ohm Svingspole, kraftigt Alu chassis, 120 Oz. Magnet, Indvævede elitzetråde, stort Fatboy ophæng. Over 9 kg. Meget villig og her får du svar på tiltale, selv med meget små forstærkere. Et MUST for dB folket. Kabinet størrelse fra 25 L.

    Du kan få dem her www.autohifi.dk


  • #2   5. aug 2006 det er earthquake du skal have fat i

  • #3   5. aug 2006 Jeg vil også lige sige køber du rainbow er det ligesom og købe b&o og du får SYG kval.(medmindre vi snakker om de HELT billige ting fra dem!) Der BARE spiller rent!(plus det jo er håndbygget alle rainbow enhedder det siger også MEGET i sig selv ikke=?)

    Men det PA(koncertanlæg) det lyder som om du vil have i din bil vil jeg 100% også sige BOXER SUB!(LIGE dem kenneth G snakker om) det er det du skal have og så køb 2-4 stykker og mærk hvordan din krop vil blive KLEMT op i den nærmeste hjørne i bilen! hvis du vel og mærke har nok af de rigtig og kraftfulde forstærkere!




    FYR DEN AF! og held og lykke!(men overvej lige rainbow en extra gang for jeg kan KUN anbefale dem hvis du vil have KVAL!)


  • #4   5. aug 2006 jeg har et komplet anlæg til salg med sådan 2 boxter subs til.... se det under min profil....

  • #5   5. aug 2006 Mig bekendt kan boxter ikke spille rent, det buldre bare derud ad.
    Men hvad snakker vi om, komponentsæt eller sub ?
    Men kan da sige at Rainbow laver nogle rigtig gode enheder, har intet negativt at sige om rainbow.


  • #6   6. aug 2006 mit bedste råd er at du skal lytte til enhederne inden du handler så ved du hvad du får.

    -Men rainbow er et fantastisk godt mærke der får kanone anmeldelser gang på gang i udlandet, desværre er det et forholdsvis nyt mærke på markedet herhjemme. men kvalitet er hvad de står for, ren lyd og så er det jo ikke for ingenting at de har lavet verdens bedste komponentsæt i test for nogle år tilbage

    Manny
    Team Phanatic


  • #7   7. aug 2006 Jeg kan varmt anbefale Hertz, de har en ren lyd og kan spille ekstremt højt og stadig lyde godt.. Selv har jeg en pioneer Ts-w3004selv sub.. men jeg har været meget imponeret af bla. DLS og Soundstream.. komponentsættet kan fås på sound-base.dk og sub på hifispeed.dk

Kommentér på:
Rainbow?

Annonce