{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.451 visninger | Oprettet:

hjælp til montering af højtalere i golf iv. {{forumTopicSubject}}

Halløj!

jeg står og skal til og ha skiftet højtalere og diskanterne foran gå min gamle spand.

jeg har et komponentsæt fra boston sounds liggende med mellemtone, diskant og delefilter til.

med selve højtaleren og diskanten ved jeg godt hvordan jeg skal gøre.
men med det der delefilter er jeg lidt på bar bund for at være ærlig.

for i mine øjne så burde det vel ikke være nødvendigt da der jo allerede i forvejen er diskant i. så må der vel også være delefilter i originalt. og så burde jeg vel bare kunne nøjes med at skifte mellemtone og diskant.

men nu hvis vi siger at jeg skal ha monteret delefiltret også.
hvor skal jeg så finde plus og minus til indgangen af delefiltret henne ?

håber det gav mening.

mvh.
Tobias


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til montering af højtalere i golf iv.
  • #1   6. sep 2016 Du skal jo tage et sæt højtaler ledning fra din radio af eller fra din forstærker hvis der er sat en i. Dem sætter du jo i dele filteret som deler signalet op til diskant og mellem tone. Sidder du bare en diskant i uden delefilter. Så spiller den jo alle toner og ikke kun dem delefilter siger den skal.

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.871
    #2   6. sep 2016 du skal bruge den diskant der følger med, og på delefilter sætter du ledninger fra radio/forstærker i input/amplifier og fra tweeter udgang til diskant og mid/woofer til selve højtaleren

  • #3   6. sep 2016 er med på hvad delefiltret gør. det kunne jo bare godt være at der allerede var et originalt da der er originale tweetere også...

    men jeg finder ledninger fra headunit og plugger dem til delefiltret.
    tak for hjælpen smiley


  • #4   6. sep 2016 Der sidder sikkert en lille modstand som delefilter standard. Men ville klart anbefale at bruge det delefilter ser medfølger

  • #5   7. sep 2016 Der er ikke delefilter i din bil originalt... der sidder bare en lille kondensator på den originale diskant som lige deler de dybeste frekvenser fra... det er alt... Brug det delefilter der følger med til Boston sættet... smiley

Kommentér på:
hjælp til montering af højtalere i golf iv.

Annonce