{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af bilstereo ;) ;)
  • #1   21. sep 2017 Jeg kan godt lidt Rainbow - De spiller super og til en god pris. smiley

  • #2   21. sep 2017 Audiosystem, Audison, Hertz, Rainbow er gode bud men du må ud og lytte. Evt find ud af bilen. Hvad der skal monteres (forstærker. Autoradio. Hvor mange enheder og hvad størrelse) samt en pris samlet. Evt gør det kloge at køb kvalitet og stræk processen lidt. Eks kørte jeg I trin sidst jeg byggede.
    Trin 1 lyd isolering
    Trin 2 radio
    Trin 3 for højtalere, kabler og forstærker (klargøring til mono blok)
    Trin 4 mono blok og sub.

    Trin 3 behøves ikke være med forstærker det krævede mine enheder bare at jeg skulle. Men med enheder med en høj følsomhed kan man sagtes vente og gøre det i et senere trin.
    Det tillader at mAn køber bedre stumper og I sidste ende stå du måske med en regning på 1000-3000kr mere end forventet men du har den lyd dine øre kan lide og ikke din penge pung



  • #3   21. sep 2017 Start med at finde dig et budget.
    Kig evt. brugt, der kan du oftest få mere for pengene smiley


  • #4   21. sep 2017 sø propel.. var også lidt det jeg havde tankerne smiley bass og sub har jeg fra min nuværende bil og den bass trykker så det trykker i hovdet smiley så er mere højalere jeg jeg have fundet smiley

  • #5   21. sep 2017 modigt spørgsmål herinde... Alt for mange har kun lyttet til 1-2 forskellige mærker... Andre har lyttet til en masse... Men meget skrammel... Du finder ikke ud af hvad der passer til dig på den måde...

Kommentér på:
valg af bilstereo ;) ;)

Annonce