{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.130 visninger | Oprettet:

Jeg er i tvivl om jeg er blevet snydt med mine højtaler :S {{forumTopicSubject}}

Hej folkens,

Jeg mangler lige jeres gode erfaringer, for jeg er virkelig amatør og lost på det her område! smiley

Jeg har været inde hos et værksted/firma og få lavet mine højtaler, altså et firma som har speciale i at montere bedre højtaler i biler. Jeg aftaler så med dem at jeg gerne vil have skiftet mine 4 dør højtaler, diskanterne, vibrations isolerende, og en forstærker, det er noget jeg aftaler med ham som han mener der skal til og er det bedste han kan ligge i af det han har. Jeg nævner for ham det er vigtigt der er bass er højtalerne men jeg vil ikke have en stor brian bass omme i bagerummet da jeg ikke synes det generelt lyder godt, jeg spørger ham om det kan lade sig gøre og så siger han ja til., det hele kommer til at koste 10.000 kr.

Det skal lige sige det er i min (Citroen C4 II 2011)

Da jeg har indlveveret bilen og henter den senere tester vi den hvor han har noget meget fint musik på en CD, med andre ord ikke noget med BASS i, men det lyder skam fint, da mine gamle var begyndt at skratte, så bare det at høre noget uden skratten var rart for mine øre.

Han siger så noget som jeg så skal bruge jeres ekspertise til.
Han nævner nemlig med henhold til bassen så vil det komme ca. efter 34 timer's brug da de er helt nye og lige skal køres til?
Og hvis der er noget så kan jeg altid komme tilbage eller ringe til ham.