{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Valg af komponentsæt 6.5" {{forumTopicSubject}}

Hej

Det er efterhånden en del år siden jeg har kigget på bilanlæg og dengang sværgede jeg til Rockford Fosgate. Men eftersom det 10+ år siden, kan det jo godt ske der er sket lidt på markedet.

Jeg er på udkig efter højttalere der spiller rent og ikke bare er en "bang bang" højttaler. Er Rockford stadig et rigtig godt valg til det eller skal man kigge efter andet?

//Kenneth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af komponentsæt 6.5"
  • #1   2. aug 2019 jeg har rainbow 5,25", diskanter og 6x9" i min bil og det spiller ligeså rent som højt.. 6x9'erne alene kan gøre det for en lille sub, ren bas med korrekt indstillig og flot lyd hele vejen rundt...deres 6,5 er ligeså godt

  • #2   2. aug 2019 At spørge om anlæg et sted som bilgalleri er lidt som at spørge omkring t-bone steaks hos bageren og så håbe der står en slagter eller kok i kø sammen med dig...

    Ellers får du bare samme type svar som hvis du spørger hvilken bilmodel ud af alle i verden folk helst vil have... Der vil være lige så mange svar som der er folk her der gider svare...

    kontakt nu en ordentlig forhandler der faktisk ved noget om det han sælger... Tættest på dig i nordjylland er der TL Customs i Silkeborg, som den absolut eneste jeg mener er værd at anbefale...

    Ellers er dine muligheder kun internethandel, Og så skal du ihvertfald finde en forhandler du kan stole på... Jeg kan ikke anbefale noget direkte her, da jeg selv er forhandler så der ville være rigeligt der fik ondt i røven over det... Så kontakt hellere nogen der faktisk ved noget om tingene frem for at spørge herinde...


  • #3   2. aug 2019 Mange tak Cody ??

    Ja du er meget velkommen til at komme forbi mig i Silkeborg eller ring eller skriv.

    Ellers så er det website du kan kigge på men det ville jeg vælge en af de danske der også har fysisk butik og kun sælge bilstereo. Så man kan ringe og få råd og vejledning af en der ikke kun ved noget om alufælge.

    Det kunne være Cody der har soundplanet. eller hilmars audio og lignende steder


Kommentér på:
Valg af komponentsæt 6.5"

Annonce