{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af komponentsæt ????
  • #1   24. jan 2010 har købt et sæt vibe, og de spiller fandme godt. det er dog ikke så mange steder man kan få det

  • #2   24. jan 2010 http://bowa-hifi.dk/produkter-bilstereo
    her finder du alt hva vibe laver
    jeg sys man kan få bedre til pengene


  • #3   24. jan 2010 og man skal ikke kigge man skal lytte
    selfølgelig sørg for at det er nogen enheder da får godt med køling til svingspolen
    og at da er et ordenligt delefilter og ikke sådan noget med et på størrelse med en tændstiks æske


  • #4   24. jan 2010 ja okay, jeg har kigget lidt på Rockford Fosgate T162S 6.5 power sæt og så på et fra pioneer TS-E170Ci men ved ikke engang om det skal være et af dem

  • Gil  i
    Gil i Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 44
    #5   24. jan 2010
    Ud og lyt til forskellige sæt..

    Jeg har et boston S60 til 799kr i min bil og det spiller flot og højt og bliver ved ..


  • #6   24. jan 2010 Der findes SÅ mange ting på markedet efterhånden, at jeg godt forstår folk har svlrt ved at vælge.. Men tag rundt til nogle forskellige butikker og lydt til det de har hængende..

  • #7   24. jan 2010 kan ikke blive mere enig med BDOG
    det jo dine øre da skal afgøre det


  • #8   24. jan 2010 til opel forever ja det ser også nice ud det sæt du linkede til mig

  • #9   24. jan 2010 ja jeg må ud og lytte til noget forskelligt, jeg skal havde nogle der kan tåle noget da jeg elsker højt musik

  • #10   24. jan 2010 Hvilken prisklasse søger du i???

  • #11   24. jan 2010 Du skal først og fremmest finde ud af hvad du vil ofre på det, og derefter ned i en butik og lytte på lidt forskelligt i det prisleje, og gå lang uden om T hansen.

  • #12   24. jan 2010 omkring 2000 kr ca

  • Gil  i
    Gil i Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 44
    #13   24. jan 2010 altid godt at glemme hvor meget du vil bruge i første omgang..

    lad dine øre bestemme hvilken lyd du er til..

    Og en god regel er at lyden skal lyde som du mener den lyder når du står til en koncert..

    Der er kun dig der kan bestemme om et sæt højtalere er gode.. det er ved at lytte til dem.. ikke dine kammerater eller ham der er sælger..

    Ja eller nogen herinde fra...

    det er dine øre der bestemmer..
    Og jo mere toldmodighed du har før du køber , jo flere butikker du besøger før køb ... jp flere mærker du høre før du køber ja jo mere sikker er du på at få det der passer dig..

    blot en venlig tankegang


  • #14   24. jan 2010 Så kan dette komponentsystem her evt. anbefales "EM PHASER ECP26XT4" du finder det her hos http://www.au2world.dk/
    De kan klare at få nogle prygl og spiller godt med en ordenlig forstærker foran.. Hvis det så skal være vildere så kan sættet kombineres med et sæt kick basser af samme mærke "EM PHASER ECP66 Kickbas" men kræver noget modifikation af dørsiderne/dørlommerne.... Har selv haft sådan et sæt i en polo 6n med kickbasser også, UDEN baghøjttalere og med en 10" sub. det kunne spille rigtig højt og der var god bas foran istedetfor at det hele kommer bag fra som i de fleste "brian" anlæg..!!


  • #15   24. jan 2010 Kører selv med Empgaser kivkbasser i min Audi og de er sku fine til prisen..

    MEN vær opmærksom på, at ejeren af Au2world pr ligger på hospitalet og derfor ikke kan ekspederer ordrer.. BAre så der ikke er nogen der bliver skuffet.. )Har snakket med ham og han har sagt at jeg gerne må oplyse dette, så der ikke bliver problemer med ordrer og så videre)


  • Gil  i
    Gil i Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 44
    #16   24. jan 2010 kan i ogsa garantere at vi andre kan lide lyden af de komponentsæt i fremstiller der ?



  • #17   24. jan 2010 Gil - Fordi man anbefaler noget er det jo ikke ensbetyden med at han skal købe det. Det er bare for at give ham et par idéer til hvad han kan tage ud og lytte på.

  • Gil  i
    Gil i Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 44
    #18   24. jan 2010 Ja og smagen på mælken er jo ikke det samme som holdbarheden på mælken..

    Så er vi enige


  • #19   24. jan 2010 ja det kan jo godt være... Men han skriver jo at han ikke ved hvad han skal kikke efter.. Så det gør vel ikke noget at komme med nogle idéer, som Lars M også skriver...
    Men jeg syntes også at Em Phaser gør det godt til prisen, syntes at lyden er god og stram..
    Men rigtigt som du skriver længere oppe Gil I at det skal lyde som om at man står til koncert.. De fleste unge knægte tænker bare på at det skal kunne spille højt så der kommer et sæt 4" foran og et sæt "800w" 6x9" i hattehylden og 2 stk 12" i bagagerummet!! Og så kan det bare spille højt...
    Nej hellere et anlæg med et ordenligt front system og evt. en 10" sub i lukket kabinet som spiller harmonisk sammen med fronten... Det er bare min smag... Men ja man skal altid ud og lytte til noget forskelligt, for alle har hver sin smag og idé om hvordan et anlæg skal spille...


  • #20   24. jan 2010 For nogen er 10 stk 6x9" højttalere i hattehylden, præcis det DE har brug for.. Og dem skal der også være plads til.. At jeg ikke ville gøre det samme, er så min mening..

    Men der er bare nogle enkelte her på BG, med en udbredt misforståelse, omkring "hver sin smag"...


  • #21   24. jan 2010 Sådan er det jo altid... Er også selv til "ren" lyd og ikke bare bulder bas og 10stk. 6x9" i hattehylden som du skriver...
    Og fin audi du har, så den til dhb...


  • #22   24. jan 2010 Tak tak.. Og ingen 6x9 i den.. Hehe

Kommentér på:
valg af komponentsæt ????

Annonce