{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

subwoofer og højtaler i 108 {{forumTopicSubject}}

hejsa.
jeg er gået i gang med et lille projekt med at få skiftet højtalere i min lille peugeot 108 og så har jeg købt en subwoofer, der også skal sættes til..

men.. jeg har ikke gjort sådan noget før. højtalerne er nok ikke så svære, mit problem ligger nok mest i subwooferen, hvordan jeg lige får sat den til :'D

bilen har standard radio, med touch, og jeg vil helst ikke skifte det ud, men jeg har fået at vide, at subwooferen ikke bare lige kan blive sat til, da den ikke har en phone udgang.. jeg har købt mig en adapter, som jeg blev rådet til at købe, men jeg aner ikke hvordan det skal sættes til. jeg er mere eller mindre lost på det punkt :'D

så nu spørger jeg her.. er der nogen der kan forklare mig hvordan man gør, eller evt en fra vestsjælland, der har forstand på det, som kunne have lyst til at hjælpe mig med at få sat subwooferen ordenlig til, uden at hverken bil eller subwoofer bliver ødelagt :'D

hilsen en meget lost kvinde, der ikke ved hvad hun har rodet sig ud i x'D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  subwoofer og højtaler i 108
  • #2   14. apr 2020 det var også lidt det jeg selv tænkte, at det skulle være nogen der har forstand på det, der skulle have lov til at sætte det i. jeg tør ikke gøre det selv, da jeg netop ikke aner hvad jeg laver og bruger bilen til hverdag :'D

    kan du evt anbefale nogen?


  • #4   14. apr 2020 Hvor har du købt udstyret?
    Kan de ikke være behjælpelige med montering?

    Tror de fleste montøre foretrækker udstyr de selv har solgt, da det ikke er sjovt at skulle give nogen form for garanti på udstyr der er købt andetsteds...


  • #5   14. apr 2020 Jeg har Soundplanet.dk ved Skælskør...

    Du er velkommen til at kontakte mig... Du kan selv vælge om du bare vil have jeg monterer det, (Kræver jeg ved hvad grej der er tale om da noget nægter jeg at røre ved, simpelthen grundet at det er så dårligt... ) Eller kan tilbyde at lære dig hvordan du selv gør...


  • #6   15. apr 2020 jeg har købt tingene hos thansen. Det er en pioneer aktiv subwoofer, den der kan ligge i reservehjulet. Er den skidt, eller ok?
    jeg ved ikke om de montere sådan noget :'D


  • #7   15. apr 2020 Kommer an på hvad man forventer af produktet.

  • #8   15. apr 2020 snak med Cody har er lige i nærheden og kan helt sikkert hjælpe dig.

    til en anden gang så er det nok en god idé at handle ved en rigtig bilstereo forhandler. Han ville kunne have forklaret dig i detaljer hvordan du selv skulle koble det til.

    hvilken adapter er det du har købt for sådan en Pioneer sub har de hi level indgang.


Kommentér på:
subwoofer og højtaler i 108

Annonce