{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.233 visninger | Oprettet:

Klaus S
Klaus S
Tilmeldt:
23. dec 2020
Emner: 1 Svar: 3

Vil ikke starte {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har problemer med en golf v 1.6 fsi 2004. der er blevet sat ny radio i bilen, og nu vil bilen ikke starte, er det nogen det ved hva det kan være sketc


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil ikke starte
  • #1   23. dec 2020 Har i prøvet at tage radioen ud igen? Har set nogen efter Market multimedia der kan finde på at lavt kuk over canbus stikket bag så ecu låser fast. og så man enten ikke kan starter eller man ikke kan få kontakt med tester til ecu. Og er det fejlen skal i koble ledningen til can-bus fra i stikket til multimedia. Det kan også være i har kortsluttet noget så en sikring til nogen er røgen, så tjek sikringer ud også. plus nu er der strøm på batteriet ? så køre startere rundt når I forsøger at starte?. vis ikke er det sandsynlig død for strøm.

  • #3   23. dec 2020 din bil har ikke canbus og derfor har den drænet bilens batteri.

  • #4   23. dec 2020 golf fra 2004 har da can-bus

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    jun 2020

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 35
    #5   24. dec 2020 Det er muligt radioen eller adapteren dertil har lagt can nettet ned så evt startspærre eller lignende ikke kan kommunikere

  • #6   24. dec 2020 Du har selvfølglig monteret den rigtige canbus adabtor til din nye radio ikke sandt? Ellers kan du rende ind i mange forskellige sjove problemer...

  • Klaus S
    Klaus S Tilmeldt:
    dec 2020

    Emner: 1 Svar: 3
    #7   26. dec 2020 Jeg har haft en carly tester på og den siger at der er fejl på canbus, vil det hjælpe at montere den gamle radio igen eller skal men have en rigtig tester på den for at rette fejlen?????

  • #8   26. dec 2020 Har du monteret den korrekte canbus adaptor mellem bil og ny radio?

  • Klaus S
    Klaus S Tilmeldt:
    dec 2020

    Emner: 1 Svar: 3
    #9   26. dec 2020 Ja det har jeg, men jeg havde en ring på min finger som på en eller andenmåde dannede kontakt så det kom et lille kortslutning

  • Klaus S
    Klaus S Tilmeldt:
    dec 2020

    Emner: 1 Svar: 3
    #10   26. dec 2020 Motor snurre fint rundt men den starter bare ikke, der er strøm på og alke sikringer er tjekket og der er benzin på, men den vil bare ikke slå igang

  • #11   26. dec 2020 Så er bedste råd nok at tage op til din VW mekaniker... De har det rigtige grej til at måle med..

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    jun 2020

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 35
    #12   15. jan 2021 Har du fået løst problemet?

Kommentér på:
Vil ikke starte

Annonce