{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktiv sub
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #1   5. maj 2023 Sagtens, de kan monteres i alle biler til alle radioer....De skal bare have signal fra højtaler udgange i radio. Plus der skal selvfølgelig trækkes strøm kabel fra batteri som ved enhver anden forstærker. Så det er som at montere enhver anden forstærker, du skal bare have signal fra højtaler udgange når der ikke er phono/rca udgange i radio....Og hvis du ikke ved hvordan man trækker disse kabler og tilslutter det, så må du køre til carsound eller anden bilstereo forhandler som kan montere det for dig...

  • Kasper  C
    Kasper C Tilmeldt:
    feb 2023

    Emner: 4 Svar: 14
    #2   5. maj 2023 Okay tusinde tak for svar ??jeg vil da lige få fat i en ven som kan montere dette for mig

  • #3   6. maj 2023 Så du har een ven der kan montere , men ikk svare på dit spørgsmål . Held og Lykke

  • Kasper  C
    Kasper C Tilmeldt:
    feb 2023

    Emner: 4 Svar: 14
    #4   6. maj 2023 Bliver nok os carsound jeg får til at montere den for mig da min ven er sådan on and off så vil jeg hellere have nogle der ved hvad de laver til at gøre dette ? Er der nogle af jer herinde der vil montere den for mig mod betaling selvfølgelig

  • #5   7. maj 2023 Carsound er dygtige...

    Men jeg ville aldrig få en til at montere noget hvis ikke han kunne svare på et så simpelt spørgsmål. Så godt valg...

    Jeg ejer selv Soundplanet ved skælskør, men Carsound er et godt valg..


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #6   7. maj 2023 Hej cody, er hjemmesiden snart oppe at køre igen?

  • Kasper  C
    Kasper C Tilmeldt:
    feb 2023

    Emner: 4 Svar: 14
    #7   7. maj 2023 Hej cody ved Skælskør jeg bor selv I korsør er det noget i ville kunne montere får mig mod betaling selvfølgelig

  • #8   9. maj 2023 #6
    Det er et godt spørgsmål... kæmper stadig med at få en del af modulerne til at virke som jeg vil have dem til...


  • #9   9. maj 2023 #7
    Det kan vi sagtens...

    Hvilken aktive subwoofer er der tale om? Skriv evt. en PB...


Kommentér på:
Aktiv sub

Annonce