{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.445 visninger | Oprettet:

steffen n
steffen n
Tilmeldt:
14. feb 2010
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 51

Anlæg i citroen zx {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.

Jeg vil gerne have proppet noget ordentligt lyd i min zx'er.
Der sidder 2 standart højtalere i forside dørene, de er ret let at skifte ud så jeg har overvejet at pille dem ud og så købe noget der virker i t-hansen. Der sidder en alm blaupunkt radio med cd afspiller i den.

Jeg vil så også have købt en ny radio, men så er der jo lige det med forstærker. Jeg er ikke ude efter et anlæg der kan spille hele byen op, og det skal være nemt at montere også.

For at opnå en ordentlig lyd er det så nok at købe et bilstereo med fx. 40w og tilhørende højtalere? jeg har set t-hansen har nogle mellemtonere med diskant monteret ovenpå er det et godt udgangspunkt?

Hvis der er nogen der har zx erfaring hvor besværligt er det så at trække ledning til subwoofer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg i citroen zx
  • Jakob N .
    Jakob N . Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 12 Følgere: 11 Svar: 451
    #2   29. mar 2010 tja, hvis du skal ha noget der spiller nogenlunde i thansen så er deres jbl vel ganske okay til de småpenge det koster smiley
    Og du får altså ikke god lyd hvis din radio skal trække højttalerne, så er det nu engang bedre at få trukket de kabler og monteret forstærkere !


  • steffen n
    steffen n Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 51
    #3   29. mar 2010 hehe okay tak for hjælpen.

    Jeg må vist få kigget på nogle guides til bilstereo, eller acceptere den ringe lyd.

    Jeg har dog hørt at ledningsnettet i citroen somregel er svært at komme i nærheden af, og jeg er totalt rookie. Findes der nogen steder man kan betale sig ud af det? og evt. hvad det typisk koster at få monteret sådan en 4-kanalsforstærker m. højtalere?


  • #4   29. mar 2010 "svært at komme til ledningsnettet"

    Du skal jo kun have 3 ledninger om foran... 2 til radio - en ledning der gir forstærkeren konstant strøm fra radioen og stereo kabel fra forstærker til radio, også strøm kabel ud til batteri

    men www.carsound.dk de kan da sikkert nok montere det for dig.


Kommentér på:
Anlæg i citroen zx

Annonce