{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anlæg i min bil
  • #1   26. jun 2011 hvor du fra

  • #2   26. jun 2011 hvor er du fra,
    hvilket skal du have tilsluttet?

    skriv pb..
    evt tjek mit anlæg, har installeret alt selv.. smiley


  • #3   26. jun 2011 Hvor er du fra? (:

  • #4   26. jun 2011 martin A

    kan se du har fået nogle tilbud fra nogle om montering af anlæg... tja... De er nok ikke klar over hvilket helvede en Astra G kan være at montere anlæg i... Har selv en AG'er... og den er sgu ikke ligefrem morsom at montere i...


  • #5   26. jun 2011 Enig Cody..
    har monteret i en af mine venners Astra G, og det tog noget længere end forventet smiley

    men det var nu mere for at prøve at hjælpe manden smiley


  • #6   8. aug 2011 Javad E

    Du ordner det lige på 0,5? Held og lykke... En AG'er er alt andet end nemt at lave det i hvis det skal laves korrekt...


  • #7   8. aug 2011 Javad E

    Det har du sikkert knægt... Men tvivler på du kender den bil da...


  • #8   8. aug 2011 Og det er monteret korrekt?

  • #9   9. aug 2011 Er ikke noget specielt... har kun 10 års erfaring med bilstereo og montering af dette i forskellige biler... Og kan det klares på 0,5 er det ihvertfald ikke lavet korrekt... Hvor mange års erfaring har du knægt?

  • #10   9. aug 2011 Ja du er vel en dygtig sælger...

  • #11   10. aug 2011 Jamen tillykke knægt... du er anlægs montør hos bilxtra... Hvis nu du havde sagt det fra starten havde denne samtale været unødvendig... Dog har du stadig meget at lære lille ven... men det kommer nok... Og jo jeg er ældre end dig... Og jeg er samtidig med stor sansynlighed også større... Men det er sådan set ligegyldigt... En anden gang når nogen spørger dig om noget bør du nok kommer med et bedre svar end "jeg har styr på det"... da alt for mange pubertetsdrenge har det med at påstå dette uden reelt set at have styr på en skid... Og med den måde du svarede på så virkede du desværre som en af disse pubertetsdrenge...

    PS: har set mange og rettet mange elendige monteringer fra såkaldte "montører" der var direkte idiotisk lavede og elendigt udførte... monteringer lavet hos Forhandlere... Så at du er montør for Bilxtra er jo for mig ikke videre overbevisende... Håber du har noget at have det i... Ville da være rart med et firma der faktisk havde kompetente medarbejdere


  • #12   10. aug 2011 Well medmindre du er over 2m... Så er jeg større ja... Og med hensyn til at du ikke vil diskutere med "en som mig"... Jeg er ellers helt vild med at diskutere med små pubertetsdrenge som dig... Det bedste er især når i på et tidspunkt siger noget tumpet vrøvl...

  • #13   10. aug 2011 Javad E

    Du kommer bare knægt... Bilxtra glostrup siger du... Er javad dit rigtige navn??? skal vide hvem jeg skal spørge efter... Vi kan nemlig sagtens mødes face to face...


  • #14   11. aug 2011 Cody

    Du ved en masse om bilstereo, det ved jeg du gør, og stor ros til det.

    Men der er sgu da absolut ingen grund til at sidde og rakke ned på folk der vil hjælpe, og derefter komme med trusler. Det er da værre end at sidde og spytte crap om anlæg ud...


  • #15   11. aug 2011
    Nicklossi

    har aldrig truet nogen... Tværtimod har jeg bare tilkendegivet at jeg gerne møder manden face to face... I min verden betyder det ikke nødvendigvis at det er for at slås... så umoden en dreng er jeg sgu ikke... Tilgengæld er jeg da 100% klar over at knægten ikke møder op alene det gør hans slags jo aldrig, så kan de jo ikke klare sig, og at det ikke er en samtale han er interesseret i... Bilxtra I glostrup har trods alt ikke meget med Taastrup at gøre... At han ikke er villig til at snakke med mig når jeg kommer ned til butikken indikerer desværre at han ikke har en samtale i tankerne... men nærmere en slåskamp mellem mig og hans venner... Hvilket jeg ingen interesse har i... at man har brug for backup viser mere hvor stor en svans man er, end noget andet...

    Jeg har 10 års erfaring jeg gerne deler med folk... Og det var DET min intention var ved at spørge hvem jeg skulle spørge efter i butikken... At han tager det som at jeg vil slås er vidst et tegn på lidt rigeligt apementalitet...


  • #16   11. aug 2011 Lille ven den eneste der vil slås her er dig... PS: Mit profilbillede har jeg ikke fordi det er pænt... hvis du vil mødes er det fint... men jeg mødes ikke med folk for at slås... det er sgu for neanderthal agtigt... Eneste der starter noget er dig... faktisk skrev jeg at jeg håbede at vi endelig havde fået en montør i danmark der vidste hvad han lavede... "Håber du har noget at have det i... Ville da være rart med et firma der faktisk havde kompetente medarbejdere" Føler du dig provokeret af at jeg ligefrem håber du er dygtig til dit job? hids dig ned lille mand... det andet der er for dumt og kan få dig i problemer en dag... (ikke ment som en trussel) Du har ikke læst hvad jeg skrev... det er tydeligt... jeg kommer til KBH i morgen... har ikke dit nr. så det bliver svært at ringe. men vil godt møde dig hvis du er villig til at snakke og ikke alt det der macho pis du har gang i, som du ikke får noget ud af...

  • #18   12. aug 2011 Thomas C

    God moral du har... se lige hvem der vælger at true tidligere i dette indlæg...


  • #19   12. aug 2011 Jamen vil gerne mødes til en snak.. Ingen problemer i det... Der var bare ingen grund (For nogen af os) at fare op og skrive sådan her: "og desuden jeg vil ikke kalde det en slåskamp. jeg vil kalde at slå på svagpisser som dig. og desuden der bliver ikke nogen slåskamp.. en som dig har sku ikke nosser til det. tro mig jeg ved hvad jeg snakker om.
    Og hvis du pårstår at det er omvendt så kom og bevis det"

    Eller min egen sætning: "Du kommer bare knægt..." Der desværre kan tydes som at jeg vil slås...
    En civiliseret samtale kan vi sagtens tage... Så kan du bedømme der om der er belæg for at nogen skal prøve at tæve nogen... Det tror jeg abre ikke der er... (da vi begge er civiliserede mennesker der kan tale sammen... )


Kommentér på:
anlæg i min bil

Annonce