{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

Indstilling af anlæg. {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har et større anlæg i min bil: 2 forstærkere, 1 sub, 2 højtalere i hattehylden (hattehynden er ombygget til mdf), 2 højtalere i hver dør, diskanter i a-stolperne. +delefiltre

Jeg har bygget alt selv, men jeg har ikke nogen forstand på at indstille det.

Forstærkeren med sub er indstillet.

Jeg mangler at indstille HU og den anden forstærker.
Hvis du ved noget omkring indstilling (lad være med at skrive hvis du ikke er sikker på noget), og du bor i nordsjælland/storkøbenhavn, så kunne det være fedt, hvis jeg kunne komme forbi og få lidt hjælp?

Jeg giver gerne lidt gejl i form af dioder, el. lign, hvis der er en som lige vil hjælpe med 15-30 min, el. hvad sådan noget tager?

vh
Mathias


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indstilling af anlæg.
  • #1   3. jun 2012 da jeg indstillinge min, sub forstærk jeg skur allle diskant lyd ned og sku alle for sub lyd op og den står ved hi, og min andenn forstærk sku jeg ned for bas lyd, og du skal prøver høre hvordan den lyd når du sidde i bil. hvis den lyd som du ikke synes så instiller du bare ved din radio.

  • #2   4. jun 2012 Lige nu har jeg skruet bassen helt ned og diskanter helt op.

    Hvis jeg på nuværende tidspunkt skruer blot 1/3 på på mit HU, er trykket fra bassen så kraftig, at jeg får propper for ørerne.

    Men ellers tak for dit indlæg, men bassen i bilen fejler sku' ikke noget.


Kommentér på:
Indstilling af anlæg.

Annonce