{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

anlæg problemer {{forumTopicSubject}}

hej opretter lige et forum indlæg til mit fotoalbum.

jeg har det kendte problem "pive tone" når bilen er startet

jeg har fulgt en masse indlæg her inde og prøvet at gøre som der står men det har ikke hjulpet i mit tilfælde, så nu har jeg taget billeder af mit anlæg set op som kan ses i mit forum

jeg vil gerne have lidt hjælp til at fikse det da jeg selv er løbet tør for ideer

nævner lige før i hakker ned på mit phono kabel: Jeg har prøvet med andre uden forbedringer. har enda prøvet med et kabel tværs igennem bilen uden det hjalp.

og mit støjfilter fra thansen er kun for at minimere den pisse irriterende pive tone

i kan se i mit album hvad jeg har prøvet og hvordan anlæget er sat op

LAD VÆRE MED AT HAKKE NED PÅ MIT SETUP MEN ISTEDET SKRIV HVORDAN DET KAN GØRES ANDERLEDES MED HENBLIK PÅ AT FJERNE STØJEN smiley
tag det ikke personligt og hvis du gør det, så lad være med at besvar mit indlæg smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anlæg problemer
  • #1   26. jun 2012 kan ikk overskue dit fotoalbum.. Fyldt med dårlige forklaringer og billeder..

    Har du trukket remote sammen med + ledningen? (den skal ikke være i nærheden af phonokablerne)

    Drop den der thansen støj dims.. Den hjælper ikke...

    Har du skrabet maling væk der hvor du har trukket stel?? og hvor sidder den??

    Testet din hu i en anden bil hvor resten virker fint? kan sagtens være stelbanerne der er fucket på din hu..

    Trukket ekstra minus ved batteriet til stel??

    Hvad kvalitet er dine kabler? (kørte selv med thansen phonokabler engang og kunne ikk komme af med støj til jeg skiftede til noget ordentligt.. dog var støjen minimal)


  • #2   26. jun 2012 hvis du brugte mere end 30 sek i mit fotoalbum ville du få svar på alt du lige har spurgt om.

  • #3   26. jun 2012 hej bg.
    jeg har lidt problemer med mit anlæg i bilen, der er sådan en "pive tone" i baggrunden når bilen er startet

    billederne viser hvordan det er koblet op
    phonokabler lægger uforstyrret midt i bilen
    strøm og ledning lægger i venstre side sammen.
    - er taget fra et sted på karossen hvor det er slebet helt blankt og så skruet fast. ca. 30cm langt kabel
    der er forstærket - fra batteri til karossen

    radio og forstærkere er lettere hvis i ser hvad det er for nogen på min side under 406'eren

    ting jeg har prøvet for at fjerne støjen:
    forstærke stel forbindelsen
    anden radio sat til men stadig støj
    støjfilter fra thansen
    trække phonokabler i luften ind igennem bilen for at se om det hjalp, men det gjorde det ikke.

    jeg er løbet tør for ideer og forum indlæg så vil prøve at spørge om der er nogen den har en ide til hvad jeg kan gøre

    Siger INGENTING om hvad jeg har spurgt om..

    phonokabel i midten af bilen? wtf..

    Strøm og ledning i venstre side.. WTF..

    Har du testet lortet i en anden bil? Står der ikke... Testet med andre ledninger?? står der ikke..
    Du har testet med en anden hu i en bil med støj.. Det siger jo også lidt om at dine ledninger nok er fucked..

    Men fuck det du må klare dig selv.. Så kan dine sparet 10sek på at svare gå med at du hænger på lortet...


  • #4   26. jun 2012 jég har rettet den ene fejl som jeg kunne finde: ledning rettet til forstærker-tænd/remote

    phonokabler lægger uforstyrret midt i bilen = phone kabel er trukket midt igennem bilens kabine for ikke at få nogen forstyringer

    som der også står i teksten. ja jeg har testet med andre kabler med samme resultat

    prøv at bruge mere end 30sek på at læse og forstå teksten, for jeg kan kun se at jeg har svaret på alt du har skrevet

    men lad nu det ligge, jeg venter bare til at der er en som gider at sætte sig ind i ens sag


  • #5   26. jun 2012 Please lad være med at bruge rød ledning til stel... Det kan gå meget galt...!

    Hvor er du fra...!?


  • #6   26. jun 2012 viste ikke der kan ske noget ved at bruge ledninger med samme farve, jeg er fra nordjyland Aars

  • #7   26. jun 2012 Problemet med at bruge rød ledning til både plus og stel er at du ved en fejl kan komme til at bytte rundt på dem og så er der et eller andet der brænder sammen..!

  • #8   26. jun 2012 bare rolig de er markeret smiley men kan godt se det, køber bare lige noget andet næste gang jeg skal have bestilt stort hjem smiley

  • #9   26. jun 2012 Det lyder som en god idé.. Men for at kunne svare på dit spørgsmål skal jeg lige vide om du har trukket stel helt ud i motorrummet eller hvor lang den ca. er..!

  • #10   26. jun 2012 stelkablet er ca 30cm lang og ikke trukket ude fra motor rummet smiley

  • #11   26. jun 2012 Nå jamen ås er det ikke længden af kablet der er skyld i fejlen..!

Kommentér på:
anlæg problemer

Annonce