{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Anlæg problemer...??! {{forumTopicSubject}}

Hej bg'er..
min ven har et kæmpe problem og jeg fatter simpelthen ikke hvad fanden der er galt.. Han har en Pioneer HU og Har lige købt nogle ground zero radioaktiv serie den på 250 Watt rms og så har han en blaupunkt forstærker 4kanals og en 2 kanals earthquake.
Jeg har trukket 2 Stel kabler fra batteriet og 2 plus kabler fra batteriet da batteri ligger i hans bagage-rum og kørt det til hver forstærker også har jeg trukket et 6 kanals phono kabel som blev købt i carsound og har kørt en enkelt remute kabel som jeg så deler op i to i bagage-rummet for at køre den begge på forstærkere og jeg har brokoblet højtalerene til blaupunkt forstærkeren og har også brokoblet bassen til earthquake forstærkeren har så fået et problem der pludselig er opstået efter jeg har spillet med det en dags tid. Når den spiller en sang UDEN bas sker der ikke noget men så snart bassen skal til at spiller når den lige at give et tryk før den går ud og det begynder at krasde og hylde fra højtalerne så man ikke kan holde det ud og når jeg slukker bilen og tænder igen så er der ingen mislyde indtil der kommer bass igen.. er der en af jer klogehoveder der kan fortælle mig hvor jeg har gjort forkert henne? bemærk at bassen og højtalere ikke er sat til samme forstærkere og det eneste der er bundet mellem de to er rent faktisk kun remute kablet...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg problemer...??!
Kommentér på:
Anlæg problemer...??!

Annonce