{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

civic værdi? {{forumTopicSubject}}

Hvad er denne værd? https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/524823_10201027059226892_2020612111_n.jpg?oh=5e969bc37852ae5f3d355bfeffd93629&oe=54E542CC

Kørt 200000 har jeg fået at vide, ingen rust , bananmanifol og rustfri bagud. 1.6 150 hk.
Har en der har fået et tilbud på 45 K for den. Men er det ikke alt for dyrt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  civic værdi?
  • #1   1. nov 2014 jo den er for dyr da det er en brian bil og har skriftet ejer ca vær 4 måned...
    der skal laves meget på den skal du nok regne med.. fin ser den ud uden på.
    man ledninger osv skal nok skriftes da alle tro de kan lave el på en bil...

    skal nok ned på de 20k


  • #2   1. nov 2014 Hold kæft noget udkneppet lort. Man bør starte en virksomhed der opkøber sådan noget japserlort og smider dem i kværnen - også selvom det vil kører i minus.

  • #3   1. nov 2014 Han ved så hvem der har haft den og den er fint velholdt, men jeg har sagt til ham det er for dyrt

  • #5   1. nov 2014 jaja og Audier holder jo aldrig på værksted med mekaniske problemer smiley

    KM tallet ved Honda'er har ikke den vilde betydning, men den der har helt 100% en Esi motor i, og de har desværre en tindens til at bruge noget olie...

    Tilgengæld er det ikke en bil du ser til hverdag, og meget sjælden i den stand du ser der.. hvis den altså er rustfri :).. lige den der model har det, desværre med at ruste..

    den ville egne sig fint til sommerbil :)...


  • #6   1. nov 2014 Ville personligt ALDRIG købe en brian gejlet bil, men det jo nok alderen der trykker, i min optik mister en bil i de fleste tilfælde sin værdi når den er tapet sammen af thansen skørter og tingeltangel

  • M
    M Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 2 Svar: 26
    #8   1. nov 2014 Fin ser den ud men 45k er nok lige en "smule" for meget.

  • #9   1. nov 2014 kan godt være at han kender sidste ejer men den bil har min haft 5-10 ejer i sin tid hvor folk selv har prøvet at lave alt muligt lort i den = en tikkene bombe

Kommentér på:
civic værdi?

Annonce