{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

BMW E60 {{forumTopicSubject}}

Hej bg. Håber på der er nogen BMW mennesker der kan hjælpe mig.
Har været ude at kigge på en BMW E60 530D fra 04 kørt 280.000 km. Køre sindssygt godt!! Den har alt i udstyr, med aktiv fartpilot stor lys pakke inde og ude samt xenon lygter. Simpelthen alt hvad man kunne smide i den dengang. Alt spiller i den gear kasse, elektronik alt. Alle service overholdt ved BMW ingen rust heller. Hvad vil i mene sådan en er værd? Er der andre ting man skal undersøge?
Hvad koster det at holde sådan en vægtafgift, forsikring og sådan? Er den dyr til service og Reparationer. Mange tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E60
  • #1   10. jan 2015 PS. Der er også sort Læderkabine og Aut. Gear

  • #2   10. jan 2015 Med det udstyr skulle den koste 150-160 tusinde, du skal nok regne med regninger på de 10 hver gang du skal på værksted, og vær obs på om den er med eller uden partikelfilter for ellers koster den tæt på 10 tusinde i afgift om året, men en kanon bil er ked af jeg skal af med min smiley

  • #3   10. jan 2015 Hmm,min koster nu kun 8500 i vægtafgift uden partikelfilter,hvad betaler du 10000 kr for ved værksteds besøg?vil sige at du ikke skal give mere end 120-130 tusind for sådan en.

  • #4   10. jan 2015 Syntes nu de sidste tre gange min har været afsted har det ligget omkring de 10 og jeg giver 4900 halvårligt for min 04.

  • #5   10. jan 2015 Sørg for partikel filter er i orden og at der skiftet udstødnings manifold de flækker på dem.. manifold ca 5000 i inkøb så ska det monteres..

  • #6   10. jan 2015 Med det km tal ville jeg ikke købe den før dette er skiftet.

    Partikel filter alle vacuum slanger samt ventiler... kik også på remhjul det er også tiden hvis det ikke er skiftet, samt MAF føler..

    Det koster lidt og folk holder det ikke.

    Folk spare alt det i kan når de skal holde deres bil,,, og stol ikke en skid på hvad de siger få den testet på et BMW værksted.



    Se hvordan den ser ud i afgangsrør udstødning er den sort så sig det skal laves ellers ned i pris.


  • #7   10. jan 2015 Hvis den er holdt ved BMW så har den vel også fået helt ny undervogn på et tidspunkt for den holder ikke de km uden at være en del træt..

    Har lige købt alt hjem til min den har kørt 260000km, og hvad med gearkassen har de holdt service på den med olie og filter.


  • #8   10. jan 2015 Vi har lig hentet en i tyskland der har kørt 190 vi startede med at udskifte manifold der var flækket 6 steder partikel filter og gløderør

  • #9   10. jan 2015 Er det kun 530D der har de problemer med manifold....

    Har lige haft min af og få efterset den var 100% ok.


  • #10   10. jan 2015 Har skiftet manifold på flere 530d e60 og e61 har os læst at 525d døjer os med det problem

Kommentér på:
BMW E60

Annonce