{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

shor a
shor a
Tilmeldt:
30. sep 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11

Abs pumpe/ modul e38 740i årgang 2000 {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen

Er her en som ved, om man kan udskifte abs pumpen/ modulen på en 740i selvom de ikke har det samme nummer stående men de er fra samme årgang??????????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Abs pumpe/ modul e38 740i årgang 2000
  • #1   15. jan 2015 Tvivler..! - og i så fald skal den også kodes..
    Det nemmeste er at sende det du har, til rep.. - det er typisk problem på dem, så det er ikke noget der er de store ben i..


  • shor a
    shor a Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #2   15. jan 2015 Hej Michael

    Ok. Det lyder nok mest sikkert den vej. Det er fadme noget bullshit. Ved du hvor man indsender pumpen/ modulen.

    ByTheWay tak for besvarelsen.


  • #3   15. jan 2015 http://www.remodan.dk/
    http://www.motorelectronics.com/index.php?option=com_content&view=article&id=7&Itemid=2&lang=da

    Prøv en af disse to.. Evt. Google om der er nogle i Tyskland, kunne være at man kunne spare lidt der..


  • shor a
    shor a Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #4   16. jan 2015 tak for hjælpen Michael. smiley

  • #5   16. jan 2015 Helt i orden smiley
    Du må lige give en update når du får det til at spille..! smiley


  • shor a
    shor a Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #6   26. feb 2015 hmm.. til orientering Michael M

    så har jeg fået abs modulet tilbage fra reparation og bilen laver axact same shit, nu lyser både ABS, DCS tegn og bilen går i noget som hedder Getriebenotprogramm, så kører den som en æsel med læs på, den kommer ikke rigtig i omdrejninger og jeg kan ikke køre over 70-80 i timen.jeg ved snart ik hvad jeg skal mere, can somebody help me out of here, ( sagt med arnold scwarzeneggers accent) smiley


  • #7   26. feb 2015 Har du set om der er nogle fejlkoder der skal slettes - tænker at den oprindelige fejl skal slettes, før den registrerer at det hele virker igen..?!
    Det med getriebe har noget at gøre med din gearkasse..?!
    - tester på og så se om det ikke kan gøre noget ved i hvert fald ABS/DSC..


  • shor a
    shor a Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #8   27. feb 2015 jeg har fået slettet de fejls som blev læst af en tester, men jeg tror at den tester er en billig en. jeg har ringet til bmw og de vil have min. 1500,-kr for at sætte en tester på. det er lidt tosset.

  • #9   28. feb 2015 Okay - de er sjældent de billige testere kan snakke med ABS og det.. Tænker at hvis fejlkoden for det ikke er slettet, er det stadig den der spøger på trods af at du har fået lavet ABS-modulet.. Få en ordentlig tester på først, så kan man altid se hvad den siger og hvad der sker efter fejlkoderne er fjernet..

  • shor a
    shor a Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #10   2. mar 2015 bilen bliver undersøgt af Jan Nygaard BMW på ons. den11. så ser vi på hvad der kommer ud af det. smiley

  • #11   2. mar 2015 Okay - giv en update når du får den tilbage..

  • shor a
    shor a Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #12   12. mar 2015 til orientering

    så mente Bmw I lyngby at det igen er abs modulet som driller, så nu bliver den sendt til reparition igen og hvis den ikke kan blive lavet, vil det koste mig ca. 18 røde. smiley


  • #13   13. mar 2015 Hvem havde du sendt modulet til i første omgang..? - de må yde noget garanti..?

  • shor a
    shor a Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #14   13. mar 2015 de hedder remodan, og ja de skal helt klart give garanti for at modulet bliver repareret og fungerer rigtigt. men under alle omstændigheder har det kun kostet penge indtil videre uden nogen effekt. smiley

Kommentér på:
Abs pumpe/ modul e38 740i årgang 2000

Annonce