{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hul i vejen
  • #1   9. feb 2015 de sutter sikkert røv på dig, med en syg historie om at du skulle køre efter forholdene, og bla bla pis og lort .

    mvh


  • #2   9. feb 2015 Jeg fik betalt en fælg og dæk i 7800 skive, pga et Giga hul i vejen som ikke var markeret.
    De ville ikke til at starte med, men så truede jeg med bål og brænd og bladene. Så fik jeg min vilje ??


  • #3   9. feb 2015 Ja nu må jeg se, har været ude og tage billede og det hele. Men hvis de kan slippe vil de sikkert prøve på det. Men ellers har det lige kostet mig 2000 kr for nye dæk, og 2000 for en måned siden da jeg købte de der er smadret. Pænt skod hehe smiley

  • #4   9. feb 2015 Ja ellers klager jeg til transportministeren hehe smiley kan være det virker.

  • #5   9. feb 2015 Jeg var tosset! Det var den værste dag i mit liv! Jeg starter med at banke min tå ind i dørkarmen Da jeg hopper ud af sengen og skal på job.
    Så går jeg i bad og skal ha mig en kop morgenkaffe. Og til min vrede er min kaffemaskine gået i stykker!
    Nå jeg tager en kop instant kaffe istedet..
    Jeg kommer ned til mine biler
    Jeg havde en gammel calibra.. Stod smuk som et suttet bolsje!
    Og så en gammel skodda.
    Plejer at tage møgspanden (vinterbil Skoda farvorit) ?? men den dag ville den selvfølgelig ikke starte. Typisk! Op i lejligheden og hente nøglen og ned til calibraen.. Godt gnaven Hive overslaget af den, og bliver selvfølgelig pisse våd. "Sne og sjap"
    Nå jeg for liv i lortet og begynder at tøffe på job..
    Så rammer jeg hullet og punktere.. Yay!!!
    Nå så må jeg til at sætte reservehjulet på..
    Som ligger i bagagerummet, som er FYLDT med alt muligt skrammel, ekstra bildele osv osv, og nu begynder det at regne..
    Jeg ligger på vejen med min blegfede røv op i regnen og for endelig skiftet lortet...
    Så kommer jeg på job og finder ud af at i forvirringen havde jeg glemt min madpakke derhjemme! Forhelved! Jeg var sur!
    Nå jeg fik en håndmad hist og pist fra nogle kollegaer, og så klarede jeg da dagen.. Så skal jeg hjem fra job.
    På vej hjem møder jeg en fotovogn som lige syntes den skulle gi mig en påmindelse om hvor dårlig jeg er til at holde fartgrænsen? Super!! Go dag.. Nu kan den for helvede ik blive værre tænker jeg og køre hjem..
    Da jeg kommer hjem for jeg hevet og flået lidt i skoddaen og for den til at køre igen.
    Og så er det aftensmad tid og jeg skal have et eller andet nemt og hurtigt, var røv sulten, så jeg køre ned på den lokale pizzaria og bestiller min ynglingspizza!
    Dum som jeg er da pizzaen kommet skynder jeg mig at spise, hvilket resultere i at jeg brænder min tunge og mund! Juhuuu!!
    Nå jeg æder færdig og køre hjem og går i seng!!

    Så hvis du syntes det er træls det du prøvede så skal Du prøve at have sådan en dag her ???? smiley


  • #6   9. feb 2015 Jeg fik sgu ikke nogen ny fælg.

  • #7   9. feb 2015 Hul

    profilbillede
  • #8   9. feb 2015 Tja har enda prøvet at smide to taxa regninger med ud til dækmanden og tilbage da jeg ikke har et reservehjulet i bilen, kun skum og elpumpe. Men skrev at jeg havde prøvet at cykle derud, det gik bare ikke så godt haha smiley

  • #9   9. feb 2015 Der er en vej ikke ret langt fra hvor jeg bor som virkelig er smæk fyldt med kæmpe huller over det hele. Det er fandme ikke til at køre på den vej.

  • #11   9. feb 2015 Det er sku et slemt hul, prøv at dele den inde på transportministerens Facebook side, og se om han opfatter det smiley

  • #13   9. feb 2015 Du har ret, kører 10-15 i timen fremover. Men de sætter jo snart hastigheden ned i byen, så behøver de ikke lave Bombekraterne i København, ellers kan vi bare cykle det er meget bedre smiley

    Ja kan være Magnus Heunickes ministerbil ryger i hullet, det går jo ikke smiley


Kommentér på:
Hul i vejen

Annonce