{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skæve bremseskiver
  • #1   30. mar 2015 Ja selvfølgelig. Hvis det er gjort på værksted har du jo garanti på det.

  • #2   30. mar 2015 1 hvad mærke skiver er der kommet på
    2 er styretøjet slørfrit?
    3 bremser du tit hårdt ned er det egen fejl
    4 hvis du reklamerer over det, og de finder slør, eller andet tegn på voldtægt( varmeskadede skiver) skal du selv punge ud.
    5 der er set før nogle mekkere ikke renser navet helt rent, og eller nav er skæve, og man kan skifte og skifte, men der skal nyt nav/leje til


  • #3   30. mar 2015 Bilen er lavet hos en autoriseret Skoda mekaniker. Mærket på skiverne kender jeg ikke, men det er efter hvad mekanikeren siger det alternativ Skoda anbefaler.
    Jeg regner ikke med der er slør nogen steder... Så havde man vel fundet da man lavede service. Bilen har ørt 100 tus.
    Jeg mener ikke selv at have bremsen unormalt, men jeg ved godt det ville given diskussion på værkstedet..
    Jeg syntes ikke der er noget når jeg starter og bremserne er kolde, men det kommer efter en tur på ca. 45 km
    Kan du anbefale et mærke bremseskiver??


  • #4   30. mar 2015 Er det lavet på autoriseret værksted er det da bare ind med dem

  • #5   30. mar 2015 et hvert ordentligt værksted ville skifte skiverne medmindre dine calibere eller navet er skævt hvilket man selvfølgelig kontrollere men ellers så bør du ikke få nogen problemer overhovedet vi sender jo regningen videre til vores reseredels leverandøre

  • #6   30. mar 2015 men hvis det, som du siger, først kommer efter en 45km ca.. så er det nok en kaliper der hænger.. så når skiverne er blevet varme af at slide en smule hele tiden, udvider metallet sig og bliver skævt og derfor ryster det når du bremser..

  • #7   30. mar 2015 Det vil jeg ikke tro du kan, det er jo ikke dem der har kørt i bilen, og vi kender ikke forhistorien til hvorfor du har fået skiftet skiver, eller om du har fået serviceret bilen korrekt... eller hvad der står på dion regning... eller hvad der er aftalt sidst...

    Så ud fra det du skriver så nej....


Kommentér på:
Skæve bremseskiver

Annonce