{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.298 visninger | Oprettet:

Kabinevarme i BMW E46 {{forumTopicSubject}}

Jeg har en bmw e46 323i fra 1999. Den har klimaautomatik, men der lidt bøvl med det.
Problem - som vejret er lige nu, mellem 5-15 grader, har den problem med at holde kabine temperatur stabil og varm nok. Ved opstart fra kold, kommer der ret hurtigt brandvarm luft ud. Efterhånden som køreturen skrider frem, forsvinder varmen og meget ustabil. Idag ved kørsel på motorvej, er varmen sat på auto og hele 30 grader bare for at holde lidt varme i kabinen.
Motortemperatur står snorlige i midten som den skal og svinger ikke.

What to do ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kabinevarme i BMW E46
  • #1   23. maj 2015 Det er en blæser modstand der skal skiftes! Det er en meget kendt fejl på de modeller. Der er en god guide på nettet til hvordan mam skifter den. Og jeg tror den koster 350,- ved schmiedmann eller sådan noget.

  • #3   23. maj 2015 Glemte - blæser kører uden problemer.
    Har så lige læst på udenlandsk forum, at det måske kan være den her vandventil der driller - erfaringer ?





    profilbillede
  • #4   23. maj 2015 på den jeg har købt , drille varmen som du der forklare,
    men kan også være varm luft selv om den står på 17 grader .
    og tidligere ejer har skiftet den vand ventil, og fortalte at det var det der skulle til, nu den så åbenbart gået igen på min .


    mvh


  • #5   24. maj 2015 Jeg havde problemet som han beskriver. Og jeg skiftede modstanden også virkede igen.

Kommentér på:
Kabinevarme i BMW E46

Annonce