{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Thomas R
Thomas R
Tilmeldt:
25. maj 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Peugeot 307 uheld {{forumTopicSubject}}

Heja. Har været ude for et lille uheld på en tur med bilen. Dvs. Der var sat en halv liter vand ved håndbremsen i bilen men den var tiltet og alt vandet var røget ned ved åbningen ved håndbremsen. Mit spørgsmål er så nu. Skal jeg have skilt kabinen ad for at få undgå korrosion, kortslutning eller lignende ?. Kan godt lyde som et dumt spørgsmål men er ikke det største geni hvad angår biler smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 307 uheld
  • #1   25. maj 2015 Hvis alt virker som det skal, ville jeg bare lade det være.. Er der ikke sket en øjeblikkelig skade mht. strøm, så sker det ikke.. Det er bare vand, det tørre igen! Begynder du at skille kabinen ad, er vandet sikkert alligevel fordampet/forsvundet inden du kommer igang smiley

  • #2   25. maj 2015 Mener airbagboksen sidder lige dernede, men hvis ikke der er noget nu, sker der nok ikke noget, kryds fingre og lad være og sæt vand der igen.

  • #3   25. maj 2015 Ved håndbremsen er der ikke meget andet end airbagledning og sele alarm.
    Airbag boks og abs boks mener jeg bestemt sidder under radioen


  • Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   26. maj 2015 Tusinde tak for infoen, der er heldigvis ikke sket noget ind til videre :). Så jeg lader lige kabinen være for denne gang smiley

    Hav en fantastisk dag


Kommentér på:
Peugeot 307 uheld

Annonce