{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rustbeskyttelse
  • #1   22. jun 2015 ja det er det bestemt hvis man vil beholde bilen

  • #2   22. jun 2015 Tror næppe det er en "rust garanti" men nok nærmere garanti imod gennemtæring. Alle biler ruster før eller siden, og vil da altid have godt af en god gang undervognsbehandling smiley

  • #3   22. jun 2015 Selvom der er rustgaranti - vil det være en god ide at forebygge. Det bliver sandsynligvis først kritisk når bilen er ude over garantiperioden, er der er det længe for sent. Det nytter intet at sprøjte ovenpå påbegyndende tæring. Og misforstå mig ikke - en cx5 er en super fed bil - men det er bare virkelig nødvendigt på især Mazda.

  • #4   22. jun 2015 Ja, havde en Mazda 5 før, det er en dejlig bil, men meget rustmodtagelig ( kan man sige det? )

  • #5   22. jun 2015 Den skal jo have det før
    Der kommer rust

    Venter man nogen år.
    Så er der rust

    Og i for sent.

    Da det ikke hjælper oven på rust


  • #6   22. jun 2015 Få det på lige efter bilen forlader forhandleren. Så har du optimal beskyttelse. Og så vedligehold undervognsbehandlingen hvert andet år. smiley

  • #7   22. jun 2015 der var engang en er sagde til mig at jeg skulle glemme alt om rustbeskyttelse. og sætte alle mine penge til side som jeg ville have haft brugt på det. og så når bilen så bliver rusten så få det lavet for de penge. det var meget billigere. om det er rigtig ved jeg ikke smiley

  • #8   22. jun 2015 Lave rust? Det er da det dyreste du kan vælge at lave på en bil, for der kommer lakering ind under også, hvis dine skærme bliver ædt også.

    Det er da nok den dårligste ide jeg til dato har hørt.


  • #9   22. jun 2015 Må gi ret^
    Det det dummeste jeg os har hørt
    Det bedste er at få en bil begandlet inden den overhovedet kommer på vejen. Evt få forhandleren til at gøre det inden de levere bilen. Hvis jeg skulle købe en ny og det fx var vinter
    Så er det ligefør jeg ville transportere den på et fejeblad bare for den ikke skulle køre i salt uden ????
    Og sådan en Mazda cx de ruster fucking meget som ja alle Mazda nu gør


Kommentér på:
Rustbeskyttelse

Annonce