{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rustbeskyttelse
  • #1   5. nov 2015 Dinitrol center! Har lige hentet min vogn idag efter 3 lags behandling, og det er virkelig kvalitet hele vejen igennem smiley

  • #2   5. nov 2015 Hvad gav du for det?

  • #3   5. nov 2015 Dinitrol er klart de bedste hvis du spørger mig. Prisen er måske lidt højere end hos de andre firmaer, men jeg synes at det er merprisen værd.

  • #4   5. nov 2015 Jeg gav 4880.- for tre lags behandling, dog ink. 15% rabat via FDM.

    Den fik noget speciel olie behandling inden slid + sidste lag, som går ind og stopper fugten i evt. ruststeder, og deraf stopper evt. rust i bunden. Den 3. (eller første, for det var jo det første den fik) kostede 800.- mere.

    Dertil gør det, at selve de to alm. lag, også hæfter bedre. smiley


    profilbillede
  • #5   5. nov 2015 Det gode ved Dinitrol er klart at de ikke vil efterlade halvt eller dårligt udført arbejde - man for billeder osv. med også.

    Dertil, så er de ordentligt kvalitetstestet også af automobil institut.


    profilbillede
  • #6   5. nov 2015 Kunne være man skulle snakke med dinitrol i Tåstrup, der har jeg været før

  • #7   5. nov 2015 Efterlader dinitrol ikke dårlig arbejde.................

  • #8   5. nov 2015 Ikke i Køge. Pava Køge har jeg oplevet, der stiller jeg aldrig en bil ind igen.

  • #9   5. nov 2015 STI smiley
    Nice, og nu holder den evigt


  • #10   5. nov 2015 Håber da på det har forlænget levetiden af den! smiley

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #11   5. nov 2015 har sgu ikke meget fidus til det fedted stads har set en Saab 9000 der fik Dinitrol hvert eneste år den var tæret op efter 10 år og 5000 kr er satme mange penge de anbefaler mindst at behandle hvert andet år 25 000 på 10 år vi har en aygo i husstanden den fik på dag 1 er nu 7 år gammel har ikke fået siden og er uden rust jeg fik det så til en rigtig god pris men det er en anden snak men behandle hvert andet år er sgu spild af penge

  • #12   5. nov 2015 Nu vider udvikler Dinitrol deres produkter, til at blive bedre også. Så for 10 år siden, er det ikke sikkert det er hvad det er idag.

    Dertil, er der også forskel på om en bil for undervognsbehandling samme dag som man henter den hos forhandleren, eller om man behandler den første gang efter 100.000km/ 5 år.

    Der er mangel i din kommentar Rene, nu ved jeg også hvor tyndt det blik er på en Aygo.


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #13   5. nov 2015 det er nu ikke tyndere end på så mange andre biler men den er uden rust det var en Saab 9000 der smulrede væk på 10 år

    ja de udvikler sikkert deres produkter hele tiden men 5 kg for 2 timers arbejde og materialerne koster højst en tudse sikkert mindre for dem


  • #14   5. nov 2015 Nu bruger de trods alt også lidt mere end to timer på den tur min vogn fik.
    Saab 9000 er da også en gamel raket.

    Du siger det er dyrt, kvalitet koster? Hvem undervognsbehandler ellers, og dokumentere deres behandling(er) med billeder, og evt. en kvalitetskontrol af deres arbejde?

    Og hvem gør så overstående til en bedre pris, hvor de også afmontere alle bundskjole, vasker hele bunden med varmt vand (hedevandsrenser) og lufttører den før behandlingen.

    Pava blæser bare undervognen af med trykluft. Som eks., og er ikke meget billigere.


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #15   5. nov 2015 Dyhring jeg har arbejdet på et Dinitrol værksted så tror nok jeg ved hvor lang tid de bruger på en behandling men lad os da bare være large og så siger vi 3 timer det er stadig tyveri

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #16   5. nov 2015 og ja de varme tørre bilerne men tror du også dine vanger og andre hulrum når at blive tørre på 15 20 min det kan jeg garantere dig for de ikke bliver

  • #18   5. nov 2015 Suvo og dit lokale suvo center. Det er meget meget bedre end pava og dinitrol...

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #19   5. nov 2015 jeg var ude i Ishøj men meget kort tid 4 dage han var et svin at arbejde for

  • #20   6. nov 2015 Det er da klart at foretrække at få undervognen ren, så produkterne kan hæfte, frem for bare lige at få blæst undervognen af med luft. Men ja, det lyder da som om at ishøj centeret ikke har gjort det efter reglerne, og er sikkert et broddent kar i rækken af dinitrol centre.

    Dertil så giver de også den korrekte tykkelse, og sprøjter kun på de rigtige steder hos Dinitrol. Pava sprøjter også dine inderskærme og lign. fuldt også.

    Suvo kender jeg ikke noget til.

    Er du i tvivl om kvaliteten af din bil, kan du vel kræve en kvalitetstest? Det skriver de/dinitrol jo selv. smiley


  • #21   6. nov 2015 tvivler på at Dinitrol vil betale for en kvaltetstest hos FDM

  • #22   6. nov 2015 Hvem snakker om FDM? Jeg snakker om teknologisk institut. smiley

  • #23   14. jun 2016 Hej rene L
    Jeg har også set Biler der er rustet op, selv om de har fået Undervognsbehandling hver andet år. Men det er påviseligt at det er forarbejdet der ikke har været godt nok. hvis man år efter år bare får et lag sprøjtet ovenpå så kan man se at der kommer hulrum hvor det slipper bunden og så begynder det at ruste. Men der er kommet et nyt produkt som heder Prolan, Det er den eneste der stopper igangværende Rust og korrosion. Og vil man gøre sig selv den tjeneste at undersøge hvad de skriver på nettet, så vil man hurtigt finde ud af at der ikke er en eneste negativ ting skrevet om produktet. Selv dem der har maskiner der køre i extreme miljøer som kemikalier og Salt, selv saltspredere ser ud som nye efter flere års kørsel. Dem der bruger Prolan har kun godt og sige om det.
    Prøv at se denne video her. http://www.idag.dk/product/view/119893/prolan_lanolin_korrosionsstop#.V2A2IGZf3b0

    Mvh. Allan Levisen



    profilbillede
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #24   14. jun 2016 hvad med at reklamere for dine produkter et andet sted end i et forum som dette det stinker

  • #25   17. jun 2016 Rene L Hvor for lader du så ikke være med at læse de indlæg i stedet for at brokke dig. Når jeg skriver et indlæg så er det fordi jeg ved noget om det jeg skriver. Men du vil måske heller høre på gætterier. Ja det kan jo ikke være andet end reklame når jeg skriver noget. For de produkter jeg udtaler mig om, er også noget jeg arbejder med til Dagligt.
    Hvis der ingen sælger var, hordan pokker ville du så få oplysninger om nye produkter.

    Mvh. Allan Levisen
    AB Svejseteknik ApS


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #26   17. jun 2016 det stinker

Kommentér på:
Rustbeskyttelse

Annonce