{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

e39 problem??? {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen.
Jeg har haft et problem med min min E39 lige siden jeg fik den.

E39 523i 1999 M52tub25

Starter og køre fint, men når den er varm og jeg holder lidt for længe i tomgang fx så går den ned på 5 cylindere og holder ikke op før jeg slukker og tænder bilen igen.

Det er ikke tændspolerne der er noget galt med har testet det, problemet bliver på samme cylinder når jeg bytter om på tændspolerne.

Tændrør blev skiftet for 15000km siden og den gjorde det os med de game tændrør.

ved ikke rigtig hvor jeg skal starte, så håber der er nogle kloge hoveder som kan hjælpe mig, eller nogen som har prøvet dette.

Billede viser hvilken cylinder der går ud


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  e39 problem???
  • #1   11. okt 2015 Der skal jo også benzin til ..... Dyser ???????

  • #2   11. okt 2015 Jamen hvorfor skulle den så kun gøre det i tomgang?

  • #3   11. okt 2015 Det sku da et dumt spørgsmål

    Du har et problem og konkludere det ikke er tændspolen der er årsagen - så må dj jo gå skridtet vidre? Og der tjekker man nok dysen og er det heller ikke den, så derefter kompression og lækagemåling ved varm motor.


    Det kan være en vaccumslange som er årsagen til ånderørs systemt det kan lave meget ballade men du blir sku da nødtil at tjekke dysen


  • #4   11. okt 2015 hvis du skal være flabet så find et andet sted og gøre det tak...

    spørge sku nok fordi jeg ikke ved så satans meget om alle de ting...


  • #5   12. okt 2015 Nr1 hvis det nu var en af de ting som du skriver ville bilen jo ikke Kunne gå på alle 6 cylinder så snart den har slukket og starte den igen! Det er jo helt tydeligt en el/sensor fejl et sted, men man da selvfølgelig bare udskifte alt så virker den jo nok på et tidspunkt haha, og så skal du rigtig spille smart når du alligevel ikke har en fornuftig ide om hvad fejl kan være !

Kommentér på:
e39 problem???

Annonce