{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.551 visninger | Oprettet:

Stor prisforskel - Ting til værkstedet {{forumTopicSubject}}

Jeg sad lige her tidligt morgen og søger efter lidt ting til værkstedet, da jeg står og skal have en genopfyldning af diverse ting som, bremserens, undervognsbehandling, noget smørremiddel, og andre ting.
Men det fik mig til at tænke, hvor handler i alt sådan noget henne til jeres værskted / hobby brug?

Sidder man og søger bare lidt på det danske marked, så ser man hurtigt hvor stor en pris forskel der faktisk er, fra den ene nærliggende butik til den anden.

Et godt eksempel, her er nogen nummerpladeskruer med hætte til.
Ud fra billedet er de nødagtig identiske, om ikke andet er de begge ihvertfald i rustfri, for at blive solgt til det formål.
Men alligevel er T-hansen over dobbelt så dyr som Harald-nyborg?

http://www.harald-nyborg.dk/p11102/nummerplade-skruesae-tyveris

https://www.thansen.dk/bil/autoudstyr/udvendigt-udstyr/nummerpladerammer/nummerplade-skruesaet-med-haetter/n1357280100/pn-534798753/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stor prisforskel - Ting til værkstedet
  • #1   19. okt 2015 Nummerpladeskruer får man da "gratis" når man er i Taastrup smiley
    Ellers som hobbyværksted er det svært, men bliv da momsregistreret, og køb ind hos Berner, Wurth, G-parts eller Au2parts


  • #2   19. okt 2015 Nu var det også bare lige for at komme med et eksempel, da det var det, jeg lige faldt over.

    Der er ikke kun fordele ved at være momsregistreret, men også mange ulemper..

    Hvor handler i andre som ikke har cvr ?


  • #3   19. okt 2015 Igennem jobbet. Så stadig wurt. Og alle de andre forretninger.

    Men hvad søger du? Det måske bedre med en god bremserens der virker frem for en billig eller dyr der er elendig.


  • #4   19. okt 2015 Kan da lige oplyse dig om at jeg i fredags købte de nummerpladeskruer ved HH i vejle, der gav jeg kun 10 kr.
    Men du har ret, dem jeg havde liggende er identiske med Thansens. og endda de samme som jeg fik ved skat i tidernes morgen, altså dem der kom lige inden de lukkede motor kontorene.
    Jeg kan ikke se , høre eller smage forskel på dem...;-)

    Men hvis du ikke vil cvr regisreres, så kan du købe dine forbrugsvarer, både ved krogslund, biltema, thansen, AJ Engro, Refako og diverse reservedels pushere, som gerne vil handle med private.
    Kølervæske og sprinkler osv. kan du tit købe ved selve prodcenterne hvis du er heldig at have sådan en i nærheden.
    Der er masse af steder.
    Man kan også få tingene billigt, hvis man kan snakke med dem man gerne vil handle med.
    Men tit kan du også bruge for lang tid på at søge prisforskelle, men hvis du tit skal have noget eller størrer mængder, så er ebay i tyskland jo også en mulighed.
    Bla. fortynder og maling køber jeg kun i tyskland., dæk, ventiler, lapper, pærer osv. er tit billigst over nettet.
    Så det er bare med at søge rundt omkring, men tit kan du opnå størrer rabatter ved personligt at møde op personligt og "prutte" dig til rabatter.
    smiley


  • #5   19. okt 2015 Du skriver: Der er ikke kun fordele ved at være momsregistreret, men også mange ulemper..

    Er bare nysgerrig, hvilke ulemper mener du?


  • #6   19. okt 2015 måske miljø der kommer på besøg, og moms regnskab osv.
    Ja bare et forsigtig gæt.;-)


  • #7   20. okt 2015 Det er heller ikke alle der kan blive momsregistreret.

Kommentér på:
Stor prisforskel - Ting til værkstedet

Annonce