{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw e36 320i +\- er?
  • #2   27. jul 2016 jeg har en fra 94 og som Jacob siger så ruster de hvis man ikke holder dem ved lige og får det lavet i tide , min gamle coupe har ikke set en kærlig hånd de sidste 7 år , og ja den har rust i bagskærme og forskærmene er blevet skiftet men ikke blevet malet lol , bagklaps "kant" i bunden er rådden , listen imellem bagklap og kofanger er så godt som væk , og forklap ser frygtelig ud samt generel lakering , men som skrevet denne bil har INTET kærlighed fået og den får KLØ hvert år om vinteren da den er mega sjov med m3 spær på , ydermere har den haft en defekt køler som smed vandet og fik ikke altid tjekket vandstand i tide , så den har kørt SERIØST varm flere gange for år tilbage , faktisk så varm den ikke ville starte inden den havde stået en times tid for så at fortsætte mishandlingen i den dejlige sne ..

    Mekanisk kan man ikke slå den ihjel så længe den har olie og vand på ( ja selv uden vand er det svært åbenbart ) tro mig har prøvet , min har desuden stadig original kobling på efter 412000 kilometer ... Desuden klaprer den som et gammelt gebis på en parkinson ramt pensionist de første 3 sek efter den bliver startet men så stopper den igen smiley


  • #3   27. jul 2016 Så jeg skal tjekke mest forbrudt smiley

    Det lyder godt at de er stabile, så det er bare med at finde en uden rust og for mange stenslag og så bare give den noget samt i bunden. Så burde den være rimelig sikker?


  • #5   27. jul 2016 Rust, og om den "sejler" altså om bøsninger osv føles som det skal.

    Vanos, hvis aktuelt. Om det larmer, klaprer/rasler så kan du nok regne med at det skal fixes/istandsættes/skiftes.


  • #6   28. jul 2016 de mangler trækkræft, og man vil hurtigt savne en af de lidt større modeller! har selv lige skiftet til 323i (m52b25)
    men udover det: rust, bøsninger, motorene er seriøst stærke! men hold øje med vanos, det er muligt at reparere selv, men man skal altså være fingersnild! for det er satme noet pille arbejde!!!


  • #7   28. jul 2016 Jeg skal ikk skrue i noget. Så bliver det først noget pillearbejde smiley
    Jeg har en med lidt mere trækkræft smiley det bliver en hverdags/Vinterbil. Tak for input smiley


  • #8   28. jul 2016 lol 320i vs 323i de 20 hypper og 40nm gør vidst ikke den store forskel..

  • #9   28. jul 2016 lol
    , jo det gør med m50 indsugning osv,

    smiley


  • #10   28. jul 2016 Det er rigtigt det er ikk nogen raket. Men den klare det nu egentlig meget godt synes jeg. Men man skal da tænke lidt før man overhaler smiley har købt mig en rigtig fin 320er idag. Så vinterbilen er i hus nu

  • #11   28. jul 2016 den blir du glad for!
    er den med vanos?
    farve, model osv?
    tillykke med den smiley


  • #12   28. jul 2016 Nej den er uden vanos.
    Den er Mauritiusblå( tror jeg den hedder)
    Sedan, sidste ejer har haft den i 18 år. Står super flot af at være en 92'er smiley


  • #13   29. jul 2016 det lyder til t være en fin en!

    "så der heller ikke noget vanos at fixe om noget tid! ;P



Kommentér på:
Bmw e36 320i +\- er?

Annonce