{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

Forsikring til en Scirocco 2.0 TSI 210 heste? {{forumTopicSubject}}

Hej

Har lige fået købt en dejlig Scirocco 2.0 TSI DSG med (på papiret) 210 heste.

Er der andre steder en Techno Forsikring det giver mening at kontakte?

Jeg bliver 24 her i oktober, har så haft kørekort i 6 år og bil i samme antal år. Sidste skade for 4,5 år siden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring til en Scirocco 2.0 TSI 210 heste?
  • John K
    John K Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 69
    #1   29. sep 2016 Prøv fdm forsikring

  • #2   29. sep 2016 Der er noget råddent ved Techno Forsikring, så dem ville jeg ikke vælge. Har selv været forsikret der, og skiftede da der var for mange ting som bare ikke passede sammen: fik ALTID fat i den samme mand når jeg ringede, de sendte ikke opkrævninger til tiden, eventuelle skader skulle anmeldes til et udenlandsk selskab, der var ikke noget akut-nummer og jeg kunne blive ved. Jeg var i hvert fald ikke tryg ved at være forsikret ved dem. Og så har jeg desuden aldrig hørt om nogen som har haft et skadesforløb hos Techno Forsikring.

  • #5   29. sep 2016 Prøv at beregne din pris inde på IF forsikrings hjemmeside. Tror vidst der er 500kr rabat, hvis man tilmelder sig over siden. smiley

  • #6   29. sep 2016 Alka vil ha 6200 for min

  • #7   30. sep 2016 Nykredit/Gjensidige tænker jeg nok er der du skal henad.. Hvis jeg udfylder med din alder og en bopæl uden for en storby så bliver det omtrent 7500 med kasko - dog uden friskade.

    -Dog er det med 0 skader i 5 år..


  • Forsikringsportalen
    Forsikringsportalen Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 19 Svar: 6
    #8   4. okt 2016 Da du er under 25 år kan du godt risikere, at visse selskaber skruer gevaldigt op for prisen. Så du bør helt klart indhente tilbud fra flere forsikringsselskaber, så du er sikker på du ikke ender med at betale en overpris.
    Du kan evt. læse mere om prisfastsættelsen af en bilforsikring, samt indhente op til 3 gratis forsikringstilbud via vores portal på følgende link: http://forsikringsportalen.dk/bilforsikring/

    Hvis du har det bedre med selv at tage kontakt til selskaberne, så har vi også samlet en liste over de danske forsikringsselskaber her:
    https://forsikringsportalen.dk/forsikringsselskaber

    Jeg håber det lykkes dig at finde en forsikring der passer til dine behov.


  • #9   13. okt 2016 5136kr ved techno blev det til. Det kan man vidst ikke sige noget til smiley

  • #10   14. okt 2016 Med kasko og en fin selvrisiko? Selve prisen er jo ikke skidt hvis det er.. Og er det inkl. alle gebyrer, medlemskab osv?

  • #11   14. okt 2016 Techno har opstartsgebyr på 1000 kr tror jeg det er, men de 3 mdr gratis, så det går vidst lige op.

  • #12   17. okt 2016 Med kasko ja. Selvrisikoen er på 6500 så det er lidt peberet.
    Og ja det koster 998 i oprettelse. De 3 mdr. gratis har jeg dog ikke hørt noget om.

    Fik faktisk lige stjålet rattet 14 dage efter jeg fik den, så det var lige 3500 kr. af egen lomme!!

    Men skifter nok tilbage til FDM om et år når jeg bliver 25. Deres pris når jeg runder 25 er ca. 6400 med 2200 i selvrisiko. Og der kan man få 0 kr. selvrisiko på hærværk mm.


Kommentér på:
Forsikring til en Scirocco 2.0 TSI 210 heste?

Annonce