{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

dårlig service =( {{forumTopicSubject}}

hej allesammen

min bil dumpede for nogen uger siden til syn pga rust i den ene bagvange og den bremsede ikke på det ene baghjul. Nå men samme dag som den dumpede lavede jeg bremserne sammen med min far og vi fik dem testet af en min far kender.. der hvor jeg fik synet min bil er der osse et mekanikerværksted så tænkte at de ligeså godt kunne lave det rust da jeg ikke selv havde mulighed for det..
Jeg aftale med mekanikeren at han skulle lave det rust og ikke mere.. da han har haft bilen i to dage ringer jeg til ham for at høre hvordan det går og han siger den er klar og synet, min far henter derefter bil og ser at der er en regning på 7000 kr så han spørger hvad de har lavet. de har skiftet noget på mine bremser selvom der ingen grund var til det, så da min far siger at dem har vi selv lavet snakker han udenom og siger de var i stykker. min far be`r om at se de dele de har skiftet ud men de er åbenbart smidt ud.. Min far finder dog en af de dele de har skiftet og konstatere at den del ikke er defekt... Men eftersom min far ikke kunne bevise at den bremsede fint inden så ville han ikke gå videre med det..

er der andre herinde der har prøvet at få lavet noget de ikke har sagt skulle laves.. den afære kostede mig 4000 kr ekstra!!! Føler mig snydt...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dårlig service =(
Kommentér på:
dårlig service =(

Annonce