{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

audi a4 avant fra 1999 {{forumTopicSubject}}


har lige et spørgsmål min bil begyndte at hukke og gå istå , var til mekaniker og han satte tester på , den viste fejl på lambasonde og den blev skiftet , men når han nulstiller den og køre en tur kommer de ud med samme fejl og hukker og hakker, han han brugt mage timer i dag og kan ikke find fejlen, har i nogle bud


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  audi a4 avant fra 1999
  • #1   28. jul 2017 Mit tip er LMM (luftmassemåler) eller tænding

  • #2   28. jul 2017 Kan du Tysk er der også her nogle tips

    http://www.meinpassat.de/forum/t46199.html


  • #3   28. jul 2017 Tak Benny , det må jeg lige få en til at se på , der er også kommet nye tændrør i , så de kan sagtens være du har ret . smiley


  • Nikolaj W
    Nikolaj W Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   29. jul 2017 Havde samme fejl, med hyggen og hakken i min, det viste sig at være et tændingsmodul. Nu skriver du ikke hvilken motor du har, men min er en 1.8t.

    Jeg skiftede alle 4 ved samme lejlighed. De fås forholdsvis billigt. En nem måde at checke på er at pille ledningen fra en af dem ad gange.
    Syntes også at have læst på et tysk forum, at hvis man skal checke luftmassemåleren, skulle man bare pille stikket af den og se om det gav bedre motor gang. Det bruger så bare meget mere brændstof, men så finder du vel ud af om du skal bruge en ny.. Har jeg læst. måske nogen kan bekræfte?


  • #5   29. jul 2017 hej , der en 1,6 , jeg havde en privat til at se på den i dag han havde lavet flere audier , han mener 90% på det er det er fordelerdæksel og rotor i den , de sidste 10 % kan måske være tændningsmondul

  • #6   1. aug 2017 Hej. Fandt du løsningen på problemet.
    Mvh. Gert


  • #7   2. aug 2017 Hej ja bilen blevet lavet i går, det var en slange der var revne i så den fik falsk luft og min impulsensor på krumtapaksel var fuldstændig færdig, så det blev lavet og den køre som en ny bil nu.

Kommentér på:
audi a4 avant fra 1999

Annonce