{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Hvilken van skal jeg vælge... {{forumTopicSubject}}

... Og hvilken skal jeg holde mig fra?

Jeg har ret svært ved at beslutte mig.

Jeg er selvstændig Tømrer, og vil gerne af med min kassebil, og have en mindre bil, hvor der bare skal være plads til kasser med værktøj og diverse.

Store ting kan komme bag på en trailer.

Planen er at få en van med papegøjeplader, så jeg også kan sælge min privatbil. Derfor skal den næste bil kunne opfylde privat og erhverv.

Har kig på:

https://www.bilbasen.dk/brugt/varebil-inkl-moms/bmw/520d/20-touring-aut-van-5d/4558257

https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/-/-/-/4396067

https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/-/-/-/4556976

Men jeg kan simpelthen ikke beslutte mig, og vil gerne at jeg ikke støder på dyre regninger pga kendte fejl (som ikke er kendte for mig), på disse modeller.

Andre forslag modtaget gerne (Max 150.000 og med automatgear og langt på literen)

Håber på lidt kyndig hjælp ????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken van skal jeg vælge...
  • #1   1. mar 2020 Toyota Sportsvan

  • #2   1. mar 2020 Hej Thomas.
    Nu kommer jeg med et helt andet alternativ, håber det er ok med dig.
    Hvis du regner total økonomi, hvad så med en ny PHEV, en Outlander som vores i VAM Kan fåes fra 221.000kr sprit ny, Ford Kuga PHEV VAN bliver formentlig billigere.
    Der kan selvfølgelig blive noget med om du kan nøjes med at måtte trække 1500kg på krogen som en Outlander må.
    Og hvis du kører mange lange ture, så er en diesel nok også mere passende.
    Vi kører 60% af alle vores kilometer på ren EL drift, og sparer ca 10.000kr på brændstof årligt.
    Prøv at regne ud om det ikke kan svare sig ??