{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.230 visninger | Oprettet:

hvilken van?? {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Når jeg forhåbenlig snart får solgt min bora, skal jeg ud og have mig en VAN, og det skal være en diesel smiley

Jeg har udset mig et nogle stykker, men vil gerne høre hvad i har af erferinger med dem.
Det drejer sig om.

Toyota Sportsvan 2004 og frem
ToyoToyota corolla sportsvan

VW Touran 1,9TDI 100 - Kender en del der har problemer med svinghjul, turbo osv, men er det et lorte bil? - ved 2.0 er smiley

Ford C-MAX 1,6 TDCI - kender intet til dem

Det er dem jeg lige har i sigte.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken van??
  • #1   30. jul 2011 Hej. jeg har kørt 200000km i min C-Max uden nogen reparationer, så det må siges at være okay. Har kun positivt at sige om dem....


    mvh palle


  • #2   30. jul 2011 Jeg ville vælge c-max´en, min kørte fantastisk.. Men tag en 2,0 tdci, den bliver du gladere for en 1,6'eren, som forresten er en pegeout motor der spiser turboer til morgenmad..

    Og de går det samme på en liter, 2,0'eren er bare sjovere smiley


  • #3   30. jul 2011 I 2008 så jeg os på sports van, c-max, altea, touran, og zafira b og købte mig en zafira og den har jeg været super glad for og ville os købe sådan en igen, vis jeg skulle bruge en van.
    Skal det være en af de 4 du skriver om ville jeg tag c-max da den køre rigitg godt og har hørt at de os kan holde til mange km.
    Jeg købte en 6 år gammel corolla sportsvan til mit firma i 2009 og den var der ikke andet end problemer med, men tror nu normalt at det er en stærk bil.


Kommentér på:
hvilken van??

Annonce